polo 6r inklapbare spiegels

Durban

Bekend lid
1,162
803
132
Hier een leuke optie voor de polo 6r, ben nog aan het kijken naar een setje. :cool:
En dan hopen dat je ze dan ook werken ? o_O ? is er iemand hier met ervaring.
Alvast wat info mocht je ook interesse hebben. ;)



Om ze te laten werken, - Joystick met warmte / vouwfunctie Codes zijn:
* 6R1959565 G voor zwarte afwerking en witte letters (bijv. GTI)
* 6R1959565 REH voor grijze afwerking en zwarte letters voor alle andere auto's (GTI)

- Koop spiegels met vouwfunctie (ze exhist alleen voor rechtse besturing CARS)
Codes zijn:
* 6R2857501AFB9A voor LINKS
* 6R2857502AFB9A voor RECHTS

- Koop elektrische ramen motor met vouwfunctie (ze kosten 150 euro per bij VW service, maar u kunt ze vinden op ebay.de voor 50 nieuwe)
Codes (geldig voor linksgestuurde auto's) zijn:
* 6R0959801JZ05: Linksvoor motor voor auto's met twee deuren;
* 6R0959802LZ02: Rechtsvoor motor voor auto's met twee deuren;
of
* 6R0959801JZ04: Linksvoor motor voor auto's met vier deuren;
* 6R0959802LZ01: Rechtsvoor motor voor auto's met vier deuren

Codes (geldig voor rechts rijden auto's) zijn:
* E850201004B
* E850201003B
(Weet wat niet rechts en links Welke)

- Breng een / twee draden van de beschikbare pinnen van boven de motor op de connector geplaatst achter plaat ter plaatse van de deurklink

Alleen voor links gestuurde auto's
- Omkeren pinnen binnen joystick (weet niet nog exacte volgorde) voor Beweging en verwarming
- Omkeren weerspiegelt ondersteuning (zwarte schijf met schroef in het midden), omdat rechts spiegel meer zal worden gericht op de straat en minder aan het interieur van de auto (ik wil het zo snel als ik kan doen)

Zodra u hebben al van deze baan Je hoeft niet te VAG / VCDS gebruiken omdat theywill onmiddellijk werken!

Voor degenen die wil weten:
- Er is geen functie "dipping" (rechts spiegel niet naar beneden zodra je achteruit);
- Ze werken alleen met sleutel geplaatst en cluster ingeschakeld;
- Zowel van de spiegels zal folden;
- U kan sluiten handmatig vouwen spiegels, maar het is niet aan te raden

extra info:
elektrisch anklappbare Spiegel Teilenummern LINKSLENKER !

Hier sind die Teilenummern lt. ETKA für elek. anklappbare Spiegel für Linkslenker, Stand 01.2014

Spiegel links : 6R1857507 R

Spiegel rechts : 6R1857508 R

Türsteuergerät links : 6R0959801 BD Z01

Türsteuergerät rechts : 6R0959801 BF Z02

Schalter mit Anklappfunktion : 6R1959565 G



Bei entsprechender Codierung Klappen die Spiegel automatisch über die Komfortschließung an (Verriegelungstaste der Funkfernbedienung länger drücken) und beim Einschalten der Zündung ab !!!
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
@iichel Heb het even wat verder uitgezocht en blijkt dat de BD en BF uitvoeringen in 2014 zijn vervangen voor de CE en CJ modellen. In ETKA staat inderdaad niets over dat ze inklapbaar zijn, maar op carparts-pros.com staat wel degelijk dat het de vervangers zijn van de oude motoren. Een belletje naar de dealer gaf deels zekerheid, het zijn inderdaad de opvolgers. Hij kon alleen ook niet met 100% zekerheid zeggen dat ze inklapbaar zijn, omdat de PR-code niet stond weergegeven bij het artikelnummer. Dus, zou ETKA niet goed aangevuld zijn of heeft VW vergeten de PR-code te vermelden bij het artikelnummer? o_O
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Heb ze mailtje gestuurd en kwam ondertussen deze op internet tegen:

1 (1).jpg
Kan het niet met zekerheid zeggen eerlijk gezegd, geen idee of dit juiste aansluiting is.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Nope, looks different!
eng_pl_ELECTRIC-WINDOW-MOTOR-FRONT-LEFT-VW-BEETLE-6R0959801BF-18690_1.jpg
Jij had ook 6C spiegels op je Polo he? Neem aan dat de stekker van de 6C en 6R inklapbare spiegels hetzelfde zijn?
Dat is het enige wat ik me kan bedenken waardoor deze (nieuwere) raammotoren een andere aansluiting hebben. Of ze zijn simpelweg gewoon niet compatibel met inklapbare spiegels. :rolleyes:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Was ik al bang voor helaas! ;) Ik wacht de mail wel even af, maar denk dat dit niet gaat werken met die raammotoren.. Thanks voor je hulp iig!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!