Polo 6R heb een probleem mensen,

goedemiddag,

ik ben Danyar
heb vorige week een mooie polo 6R gekocht bj 2011 muis grijs is de kleur.
volgende vraag is kunnen jullie mijn misschien helpen met het onderstaande.

ik heb een probleem ik heb een auto gekocht voor mijn vrouw en daar zat wat schade aan.
ik heb een nieuwe deur gekocht en gemonteerd tot aan het eind ging het goed maar toen ik mijn raam omhoog wilde laten gaan lukt dit niet.
zekeringen nagekeken onder aan de dashboard maar niks was defect.
alleen de twee voorste ramen doen het en de achterste twee doen het niet.
in allebei de deuren zitten kabelboom er in.

wie kan mij helpen AUB.
 
Laatst bewerkt:
Polo 2011  6R  1.2 
Eeehmmzzz...dit komt, bij mij althans, ietwat onvriendelijk over....de man had gewoon een vraag....


Komt ook niet vriendelijk over, maar de laatste tijd zijn er veel mensen geweest die zich aanmelden, met een probleem, verwachten dat wij gelijk in onze glazen bol zien wat het probleem is en zich niet voorstellen, info over de auto geven, wat ze zelf gedaan hebben aan het probleem en tenslotte met de noorderzon vertrekken.

Dat geeft na talloze van dat soort mensen wel een bittere smaak ja.
 
Wilde gok.
Je hebt een deur gekocht voor een 4 deurs polo met bedrading en alles erin voor handmatige draai ramen achter.
Oftewel, er missen wat draden in je deur.
Kabelboom uit je oude deur overzetten dus.

Of het kinderslot zit erop.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Komt ook niet vriendelijk over, maar de laatste tijd zijn er veel mensen geweest die zich aanmelden, met een probleem, verwachten dat wij gelijk in onze glazen bol zien wat het probleem is en zich niet voorstellen, info over de auto geven, wat ze zelf gedaan hebben aan het probleem en tenslotte met de noorderzon vertrekken.

Dat geeft na talloze van dat soort mensen wel een bittere smaak ja.

Welkom in het leven van een serviceadviseur bij Volkswagen...

TS: Zijn er airbags afgegaan? Heb je foutcodes gevonden met uitlezen? Kabels doorgemeten?
Werkte de ramen voorheen wel?
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Goedenavond mensen,

Bedankt voor het antwoorden en u advies aan mij willen delen.
Na veel gemeet en gekeken de zekeringen zijn in orden alles werkt en zijn gewoon heel.
Twijfelde aan de motortje van de ramen maar die doen het allemaal.
Ben er achtergekomen dat er geen stroom naar de deuren komt.

Met vriendelijke groeten
Danyar
 
Polo 2011  6R  1.2 
Oude deur is ook al een keer vervangen en daar zat een normale raamopener op dus kan ik de kabelboom niet over zetten.
Heb het ook laten uitlezen en toen gaf die aan dat de 4 bedieningen van de bestuurders kant kapot was maar dat is het ook niet.

Weet het niet meer?
 
Polo 2011  6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!