Polo 6R Gti 1.4 2011 Chiptuning

De dealer zegt dat na de motor vervanging haast geen olieverbruik meer is.
Als de dealer een motor hangt met een motorcode die geen modificatie's fabriek's af heeft, is het na een X aantal km's weer de zelfde ellende... Zie de link die ik hierboven heb geplaatst, hier word over de gemodificeerde motorcode's gesproken.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Die 1.4 tsi gti blokjes staan over het algemeen bekend om hun olie verbruik, zoals eerder aangegeven.
Ik denk altijd maar zo, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven dus denk er heel goed overna. Niemand vind het leuk om een olieboot bij huis te hebbe staan. Ik zou dan eerder voor de 6c 1.8 tsi gti kiezen iets meer cilinder inhoud dus meer safe lijkt mij, en daar heb ik nog geen negatieve verhalen over gehoort
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
Ik moet de knoop doorhakken. Wat is wijsheid?

Wil je 't zelfde antwoord nog een keer of wil je 't gewoon doen en dat graag horen? Stick Out Tongue

Kortweg: wijsheid is met chippen altijd een ding. Hoe ga je er na die tijd mee rijden, dwz hoe manage je je rechter voet, rij je netjes warm, laat je rustig afkoelen, ga je niet elke dag elk ritje als een idioot blazen? Ja, je neemt met chippen risico's. Ja, dat blok heeft van zichzelf al een hoger risico. Waarom wil je hem in eerste instantie chippen, je geeft zelf al aan dat het fantastisch rijdt. Dat je na 4 maand meer power wilt, wil iedereen wel. Ik ga je nu al garanderen dat als je 'm chipt, je 4 maanden later wéér meer power wilt (ervaring). Ga je dan ook een Mustang met V8 overwegen?
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Dit is de reply van de dealer

Deze auto is van een liefhebber geweest. Meneer is 65 en rijdt altijd eerst keurig zijn auto warm. De GTI verbruikt totaal geen olie en bij 15.000km is er een nieuwe blok ingekomen.


Op 20/02/2014 bij 14.058km. Km stand nu iets over de 60.000 km
Een autoliefhebber van 65 jaar met een GTI ... OK, dat kan nog.
Meneer rijdt zijn auto altijd eerst keurig warm ... prima.
De GTI verbruikt totaal geen olie ... onzin, elke auto verbruikt olie, hoe weinig dan ook.
Met 15.000 Km een nieuw blok er in ...

Dat geeft je toch te denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
Een autoliefhebber van 65 jaar met een GTI ... OK, dat kan nog.
Meneer rijdt zijn auto altijd eerst keurig warm ... prima.
De GTI verbruikt totaal geen olie ... onzin, elke auto verbruikt olie, hoe weinig dan ook.
Met 15.000 Km een nieuw blok er in ...

Dat geeft je toch te denken.

Het nieuwe blok was waarschijnlijk omdat de vorige een beetje vies geworden was :innocent:
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!