Polo 6R diesel inruilen op benzine, maar welke?!

De zoektocht is geslaagd! Na een aantal proefritjes in polo's (1.2tsi en 1.4) is m'n oog gevallen op een Up!

De polo's vond ik prijstechnisch niet leuk genoeg kwa kilometerstand, opties en onderhoudshistorie..
dus in de prijsklasse van 6500 euro heb ik gekozen om de polo in te ruilen op een up met een leuk pakketje opties, van de eerste eigenaar en compleet dealer onderhouden:)

Het lijkt er dus op dat ik jullie alweer ga verlaten:(
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2tdi 
Prima auto voor erbij en ook super betrouwbaar. Wij hebben 4 jaar een oudere up! gehad (2012). Nooit iets geks mee, geen druppel olieverbruik en zelfs met alleen korte stukjes nog richting de 1/20. Die up! is net vervangen voor een Audi A1 met 1.4 TFSI, die verbruikt al bijna het dubbele. Eentje met ketting trouwens, maar durfde het wel aan omdat hij dealer onderhouden is en er geen bijgeluiden waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fran650s
10 jaar een UP! gehad, nooit problemen en een wegligging als een rots, gekocht nog vóór de introductie in Nederland en had ook al een proefrit gemaakt.
De verkoper is een goede bekende van mij en nam mij even mee op zijn eerste rit.
Na deze rit direct een Move Up! besteld als tweede auto, nooit spijt van gehad en mijn vrouw zou hem zo weer terug willen hebben.

@Fran650s, Heel veel plezier en veilige kilometers met jouw Up!.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fran650s
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!