Polo 6R Achterverlichting uitzetten!

Stond de drl icm achterlicht dan op stadslicht of dimlicht? Ik heb met vcds de achterlichten ingeschakeld maar dan gaat de drl automatisch op stadslicht stand, en dat wil ik dus niet. Ben benieuwd of en vooral hoe ik de drl op volle sterkte kan houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Hoi, ik heb begrepen dat pin 2 en pin 3 op de licht schakelaar moeten worden omgewisseld.
Stond ergens te lezen op een andere VW site uit Duitsland.
Hopelijk werkt het.
 
Volkswagen  6c 2016  1.2 tsi 90pk 
Stond de drl icm achterlicht dan op stadslicht of zonlicht? Ik heb met vcds de achterlichten ingeschakeld maar dan gaat de drl automatisch op stadslicht stand, en dat wil ik dus niet. Ben benieuwd of en vooral hoe ik de drl op volle sterkte kan houden.

Tja, daar ben ik ook al jaren naar op zoek....
 
Stond de drl icm achterlicht dan op stadslicht of dimlicht? Ik heb met vcds de achterlichten ingeschakeld maar dan gaat de drl automatisch op stadslicht stand, en dat wil ik dus niet. Ben benieuwd of en vooral hoe ik de drl op volle sterkte kan houden.

Tuurlijk als de achterlichten aan staan dat de stadslichten dan ook aan staan. Dit is de nordic setting voor scandinavische landen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
@Niickx
Die CARdna Led achterlichten zien er wel super donker uit zeg...of lijkt dat alleen maar zo...

op een zwarte auto zie je niet echt duidelijk waar de lichten zitten, maar ik vind het er wel vet uitzien opzicht
(vond ze eerst niet zo maar goed achteraf gezien toch wel weer grappig omdat het iets apart is)

Heb je misschien wat meer foto's?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!