Polo 6R achterbumper sticker reflectoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jemig, die resten op je achterklep van Polo en TSI, lijkt me niet helemaal goed gegaan te zijn.

Succes met de verkoop.
Dat klopt inderdaad. Achterklep is bij de garage opnieuw gespoten en ze hebben wat resten laten zitten om de nieuwe letters weer precies op dezelfde plek te kunnen plakken. Auto is nog niet klaar dus.

ik moest wel 2x kijken voordat ik zag dat het geen 6C maar een 6R was
Vandaar de stickers, vond ik zelf een betere (betaalbaardere) oplossing.

Wat is verschil tussen 6C en 6R? Ik zie het namelijk niet. XD Ze hebben toch zelfde achter kont en neus?
De 6C en 6R verschillen in voor- en achterbumper. Volgens mij hebben bijna alle 6C polo's een net wat ander model achterbumper inclusief reflectoren op de bumper (Volgens mij de BM niet). De 6R heeft daarintegen geen reflectoren op de standaard bumpers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
Ik heb sinds kort een 6R Highline uit 2010, maar toch zie ik verschil tussen beide achterbumpers, met name de uitsparing voor de stickers, die heeft mijn Polo niet.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!