Polo 6R (2014) R-Line Flash Red Gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja jij moet het weten, het is gewoon een waarschuwing. Het is waar dat ze van andermans spullen moeten afblijven, maar denk je dat die Oost-europeanen daar rekening meehouden? Iedereen met wat geld heeft ook geld om een garage te kopen. Anders raad ik je gewoon aan om een krel te kopen idd. Denk je dat ik met een WRC elke dag op de parking aan een treinstation ga staan... Ik denk dat hij rap op blokken stond anders of ze hadden het stuur of iets anders wel al meegeript. En dat ze in Nederland geen Belgische uitdrukkingen en spreekwoorden kennen is al langer bekend...
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Ik heb gekozen om geen auto van de VAG groep de nemen. Heb in eerste instantie nog overwogen om gewoon weer een Polo R-Line te kopen, maar de 2015 modellen hebben geen handgeschakelde 115 PK motor... maar enkel een handgeschakelde 90 PK. Vond ik toch een beetje weinig voor zo'n sportief ogende auto. Heb nog gekeken naar een Seat Leon, maar da's van het zelfde laken een pak; zeer diefstal gevoelig.

Ik zit nu een beetje te kijken naar een Opel. Ga ik hier geen vrienden mee maken, maar zijn in elk geval niet zo diefstal gevoelig. ;)

Ow, en de verzekering neemt eerst 30 dagen de tijd om te kijken of de auto gevonden wordt. Daarna gaan ze over tot betaling. Dat heeft c.a. 2 weken geduurd. Alles is nu afgerond, alleen nog een nieuwe auto.
 
Laatst bewerkt:
In eerste instantie kon ik er best mee leven dat de auto gestolen was. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Maar als je nu bijna 2 maanden met je fiets door dit Kwalitatief Uitermate Teleurstellend weer moet fiesten dan heb ik er af en toe behoorlijk de pest in. Het is vooral de rompslomp die zo'n auto diefstal heel vervelend maakt.

M'n vorige auto was een Opel Astra uit 1997. Was van m'n vader geweest en toen heb ik er nog 9 jaar mee gereden. Top ding. Kon je overal neerzetten en werd niet gestolen. Krasje erbij? Geen probleem. Vele hoeken van Europa met dat ding gezien en nooit problemen gehad. Maar op een gegeven moment wil je iets meer van deze tijd. Iets met ingebouwde navigatie e.d. Soms denk ik wel eens van had ik m'n oude maar niet weggedaan.

Saillant detail is dat m'n oude Opel naar een VW monteur is gegaan. Blijkt die gast c.a. 300 meter van m'n huis af te wonen. Soms zie ik de auto staan tijdens het wandelen met de hondjes en dan denk ik, ik heb 20k uitgegeven aan een nieuwe auto en ik heb niets, en hij heeft een betrouwbare auto die wil gewoon voor de deur staat. :-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!