Polo 6r 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen

Zal JD eens bellen, of gewoon een keertje langsrijden als ik weer eens in Zutphen ben.

Heb trouwens nog wel een modificatie in de planning :) Er komt een trekhaak onder. De haak en het frame heb ik 2e hands gekocht (origineel VW) en de kabelset heb ik nieuw gekocht bij de dealer. Kreeg er zelfs een mooie handleiding bij voor de inbouw. Binnenkort maar eens een keertje aan beginnen.
 
Ja is dat zo makkelijk? Die kabelset gaat helemaal van achteren naar voren door de auto. Volgens de dealer moet hij daarna ook nog ingeleerd worden... We zullen zien :)

Voorheen was het zo dat je hem moest monteren bij je achterlichten volgens mij nog steeds als je de originele bekabeling hebt.. Dus alleen de bumper uitsparen enz.. kabel kan je bij je rechter achterlicht als het goed is monteren dus binnen bekleding moet eraf. 1 kabel naar linker achterlicht 1 naar rechts met massa. Klik klik klik en klaar met kabel monteren in je auto..? volgens mij is het nog steeds zo.
Bij de 6r heb ik er geen trekhaak onder gezet maar bij me 9n3 wel en daar was ik maar uurtje mee bezig.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ja heb ik even voor gekeken maar een 2e hands bumper is nooit zo netjes als je eigen bumper. Ze zijn allemaal al tig keer verplaatst, soms lomp gedemonteerd en dan kun je ook nog eens pech hebben met kleurverschil. Dan maar zagen...
 
We hebben de auto intussen al bijna weer een maand! Heb er nu zo`n 3500 km mee gereden en hij bevalt echt super. Had gisteravond een mooie kilometerstand bereikt:



Het microfoontje van mn parrot is kapot gegaan, denk dat ik te hard aan het kabeltje heb getrokken toen ik hem wilde verplaatsen. Dit weekend maar eens een nieuwe installeeren. Trekhaak moet ik ook nog steeds doen.


Ben.
 
Intussen alweer 76.000 km, de polo bevalt nog altijd super!

Heb er een pioneer subwoofer in gezet, het geluid is wat minder verbeterd dan ik verwacht had maar ik kan er goed mee leven :)

Ons record km record op een tank: 1366!
 
Door hem heel vol te tanken (nippeltruc) en de cruisecontrol op 120 te zetten. Om in te halen geef ik wel gas bij uiteraard anders is het irritant voor de mensen achter je :) Je zou nog wel meer kilometers op een tank kunnen rijden maar dan zou je binnendoorwegen moeten nemen. Gemiddelde verbruik dat de auto aangaf was 4,4 en dat klopt ook wel aardig.
 
Met een 1.6 tdi?

Kan op zich wel hoor, maar dan moet je wel errug je best doen...

aQeeb heeft een 1.2 TDI ;)

Opzich zijn voor mij jullie verbruiksgegevens om te dromen, haha!
Ik haal op een tank van zo om en nabij de 40 liter maar tussen de 800 en 900 km.
En dan doe ik trouwens niet mn best om zuinig te rijden.
 
VW  6R  1.2TDI 
ik haal dat ook niet ik mag blij zijn als ik de 800km op een tank haal Big Grin tank hem wel nooit echt vol vol, gewoon als hij vol is is het goed,
en vaak doe ik hem ook maar halfvol verbruikt die wat minder en gaat de auto wat sneller Stick Out Tongue (heb eens uitgeprobeerd: haal met een volle tank rond de 168km/h en met een kwart er in ronde de 173-174, wat ook wel ongeveer klopt met wat in het boekje staat :razz:)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!