Voorstellen Polo 6R 1.2 TSI

Ik ben al een tijdje lid van het MyPolo forum maar ik heb mijzelf nog nooit voorgesteld, dus ik dacht ik doe het nu eens!
Ik ben Maarten, 25 jaar en eigenaar van een zwarte polo 6R uit 2012.

Afgelopen jaren heb ik voornamelijk met een 1.0 MPI UP! cup editie gereden en zal nu voornamelijk in de polo 6R 1.2 tsi gaan rijden.
Op de UP! had ik al een aantal mods uitgevoerd wat ik op de natuurlijk ook weer van plan ben bij de polo!
De eerste dingen die op het lijstje staan zijn het blinderen van de ramen en het upgraden van de sleutel naar het nieuwe(re) type.

De polo staat nu op een niet al te nette set 15" VW Lakeside velgen met kale zomerbanden en ben ik dus op zoek naar een mooie zomerset.
Op de Lakeside velgen ben ik van plan winterbanden .e plaatsen
Ik wil er graag Volkswagen velgen onder hebben en vind de 17" Mallory wel erg gaaf staan. Dus meteen een oproepje naar 17" Mallory velgen ;).
Voor andere velgen sta ik trouwens ook open! (Mirabeau, antraciet Montani etc.)

Daarna zal er een RCD330, flip badge camera en automatische verlichting in komen (en vast nog veel meer).
Zodra hij een keer goed gewassen is en het zonnetje schijnt zal ik wat foto's delen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Afgelopen week een setje Mallory velgen gescoord op marktplaats. Erg blij mee!

ik vind ik hem alleen vooral achter een beetje hoog staan. Dit viel voorheen door de kleinere velgmaat niet/minder op.
Ik denk dat als hij aan de achterkant 20mm lager zou liggen hij een stuk mooier in de wielkasten valt.
Ligt een af-fabriek R-line lager dan mijn 2012 bluemotion?

Volgende wat gaat gebeuren is het tinten van de ramen. De folie (35%) is besteld dus een leuk klusje voor komend weekend.

Ook met een schuin oog aan het kijken naar het retrofitten van stoelverwarming. Dus wie weet komt dat er binnenkort ook aan.
4C6F75E3-18A8-4037-8F3E-01A05FB564AD.png
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Alleen een auto met sportonderstel of bluemotion onderstel (dus niet bluemotion technologies) is lager dan de standaard polo.
Nou ik denk dat ik de ruimte in mijn wielkasten binnenkort ook kan gaan verhuren, maar ik heb natuurlijk 15 inch velgen, dus met 16 of 17 zal dat al heel anders staan!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Bedankt voor jullie antwoorden. Hoe weet ik of ik een bluemotion onderstel heb of bluemotion technologies? (Uit interesse)
Trek je kenteken na. Als daar staat “bluemotion” dan weet je of je een bluemotion hebt. Of ben ik nu gek.. iemand die me kan helpen?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Bedankt voor jullie antwoorden. Hoe weet ik of ik een bluemotion onderstel heb of bluemotion technologies? (Uit interesse)
Laat ik het zo zeggen: het staat ook op een logo achterop je auto. Meestal zijn de bluemotions (bij de 6C tenminste, benzine variant) 1.0 TSI. Jij hebt een 1.2 TSI zie ik.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!