Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar werkt dit wel een beetje aangezien het after market is? Ik heb eerst ook een after market radio gehad met eigenlijk gewoon een android besturingssysteem. Daar wel wat problemen mee gehad dat het bepaalde functies van de auto niet ondersteund. Vraag me af of dit dan probleemloos zal werken. Ga er wel is naar kijken. Thanks![]()
12.3 LCD Digitale Cluster Voor VW Polo 6R crossfox Saveiro 2015 Amarok 2008-20 Jaar Seat Leon alhambra Dashboard Paneel cockpit - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Polo MQB 08-16 lijkt voor een 6C te zijn.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk dat wij dezelfde type snelheidsmeter hebben. Is het inmiddels gelukt? Of heb je inmiddels besloten om het zo te laten?Ik vroeg mij af of de tellers die nu in de polo zitten vervangen kunnen worden door een andere digitale teller dashboard?
Heb je toen ook contact opgenomen met de Canbus leverancier? Ik had ook problemen met mijn aftermarket radio nadat ik contact opnamen in mijn geval hiworld die heeft er toen voor gezorgd dat alles weer super werkte.Maar werkt dit wel een beetje aangezien het after market is? Ik heb eerst ook een after market radio gehad met eigenlijk gewoon een android besturingssysteem. Daar wel wat problemen mee gehad dat het bepaalde functies van de auto niet ondersteund. Vraag me af of dit dan probleemloos zal werken. Ga er wel is naar kijken. Thanks
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.