Polo 6C Spiegelknipperlicht altijd aan OBD

Beste leden,

Ik vroeg me af of iemand een manier heeft bij een Polo 6C de knipperlichten van de spiegel altijd aan te laten. Ik zag dit vorige keer bij een Polo en het leek mij hartstikke mooi.

Ik hoor het graag
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Kan je dit dan ook uit en aan zetten met een klik in het systeem zodat de APK keurmeester niet moeilijk doet?
Ik zou ze dan coderen samen met de dagrijverlichting zodat ze uit gaan zodra je dagrijverlichting in je menu uitzet. Dan zet je DRL uit als je de auto voor de keuring brengt, en zet je het weer aan als je wegrijdt. Kun je ook niet afgekeurd worden want je krijgt geen afkeur als je auto geen DRL heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!