Polo 6c Navigatie schakelt uit en start overnieuw op

Hallo ik heb een polo 6c 2017 en soms als ik gewoon aan het rijden ben en ik doe niks met mijn navigatie maar muziek staat wel aan start het systeem overnieuw op.. ik weetnie waar dat aan ligt het is sinskort opeens elke dag tijdens het rijden start die een keer overnieuw op iemand miss een idee wat dat kan zijn miss een update nodig of iets anders? Muziek valt uit en scherm gaat op zwart en dan start hij overnieuw op en gaat die verder waar die gebleven was
 
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 
Ow had hem er uit gehaald maar dan heb ik alsnog het zelfde probleem maar niet de navigatie herstart het hele systeem herstart zich zelf het scherm valt uit en dan komt het volkswagen logo weer inbeeld en is die weer opgestart en gaat hij terug naar android auto want gebruik de navigatie van volkswagen zelf niet maar via Android auto gebruik ik flitsmeister16973783064719140117798758378709.jpg
 
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 
Heb je toevallig een extra 'module' tussen het scherm & de 'computer' van het media gebeuren geplaatst?
Zo'n externe android auto / carplay kast.

Want dan kan het komen door een verkeerde resolutie. Het scherm start dan opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel een draadloze carlink erin zitte inde USB maar als ik via USB kabel doe valt die ook uit naar een tijdje vaak als ik podcast en flitsmeister aan heb maar mijn resolutie heb ik volgensmij wel ooit n keer verzet naar dit.. miss dat dat de oorzaak is?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231016_124406_Android Auto.jpg
    Screenshot_20231016_124406_Android Auto.jpg
    96.7 KB · Weergaven: 22
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 
Heb de resolutie toenstrax verandert stukje snelweg en hij herstarte weer uit zich zelf.. maar lijkt erop omdat een podcast aan staat en tegelijk flitsmeister dat die op een of andere manier steeds de podcast stil moet zetten als de navigatie begint te praten dat die dan opeens crasht maar het gebeurt echt onverwachts lijkt op hoemeer de podcast uitgezet word en navigatie praat en dan podcast weer verder gaat dat die dan begint te crashe lijkt echt door de podcast app te komen nog meer mensen die hier last van hebben?
 
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 
Vertoont de radio hetzelfde gedrag als je je telefoon rechtstreeks aansluit, dus zonder draadloze module?
Anders zou ik zeggen; lekker bedraad de telefoon eraan doen, heb je ook nog eens een volle batterij als je aankomt op bestemming!
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
valt de polo scherm uit of valt carplay alleen uit?
Hele scherm valt uit en dan staat er bij mijn kilometerteller navigatie starten maar ik ben er achter dat het komt omdat de navigatie instructies dan de podcast op pauze zet en dan weer aan zet en als die dat snel achter elkaar doet dan valt hij uit nu heb ik een andere app waarbij die alleen de podcast dempt inplaats van pauze en play en valt niet meer uit ik denk dat die crasht door te veel handelingen tegelijk steeds neem ik aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!