Polo 6c multifunctioneel stuurwiel vraag ?

Dag @Sal, Bedankt voor je reactie!

Ik heb een Mfsw laten monteren op mijn polo 6c. Mijn stuurkolom schakelaar heeft momenteel ook de knopjes voor cc. Die ga ik deze week vervangen voor 1 zonder.

Na het laten monteren heeft de cc even gereageerd en als volgt kreeg ik een foutmelding.

De monteur heeft daarna de kabels aangepast zoals ze horen op een polo die fabriek af komt met cc op het stuurtje. Hierna werkte de cruise helemaal niet meer, ook niet op mijn stuurkolom schakelaar.

Heeft er iemand een how to voor mij ter beschikking? Op de forum heb ik helaas niet meer gevonden hoe ik dit moet doen...

Ik heb fabriek af dus wel een cc in mijn polo, die bevind zich in de stuurkolom. Deze week komt mijn nieuwe stuurkolom binnen die zonder cc is. Hopelijk moet dat al veel oplossen.

Kan iemand mij helpen met welke 2 kabels waar gemonteerd dient te worden?
Kan iemand mij helpen met de codering van cc op de stuurkolom schakelaar naar knopjes op het stuur?

Ik ga over 3 weken met de auto op vakantie dus ik ben nogal hopeloos momenteel....
Als je hopeloos bent zal ik je aanraden om het uit handen te geven en een afspraak met @iichel te maken zodat hij het voor je kan oplossen. Waarbij ik aanneem dat hij het inderdaad kan oplossen. Ik heb er sowieso verder geen verstand van :).
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!