Polo 6c inruilen op Hyuandai i20 coupe

Mijn polo 6c is in mei dit jaar jarig en wordt 2 jaar oud. Ik ruil al jaren mijn polo om de 2 jaar in voor weer een andere polo.
Wat nu, ik dacht zal ik eens kijken naar een ander merk. En wat ik nooit had gedacht is toch werkelijkheid geworden.
Schrik niet echt waar ik val op een Hyundai I20 coupe comfort. Nieuwe 3 cylinder met 100 pk.
Ik, na 20 jaar VW te hebben gereden, ga waarschijnlijk vreemd.
Wat vinden jullie hier nu van.
 
Zo raar is het nou ook weer niet hoor, neem je een VW dan weet je dat je voor degelijkheid kiest maar waarom zou een Hyundai minder zijn? En wat uiterlijk betreft ziet zo'n i20 er ook top uit toch?
Mocht ikzelf geld hebben liggen voor een nieuwe VW Golf 7 (wat ik echt niet heb) dan zou ik toch eerst eens bij de Mercedes dealer langs gaan voor de nieuwe A klasse :yum::yum::yum: en ik rij ook al jarenlang in een VW.
 
Hyundai is op zich niets mis mee. Kijk wel goed om je heen wat er allemaal te koop is zou ik zeggen. Vriend van mij heeft laatst een 1 jaar oude Mercedes A180 gekocht voor 25k met 100 km. Nieuwprijs was 32k en hij krijgt 4 jaar garantie.

Oftwel. Als de deal goed is, doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!