Polo 6C: Cruise Control inbouwen

Hallo mensen, hallo allemaal.

Ik heb besloten om mijn polotje ook te voorzien van een cruise control via stuur en heb heel wat research gedaan maar heb toch een aantal vraagjes die overblijven.

Ik heb deze topic namelijk ook volledig doorgelezen, entry na entry en omdat ik een soortgelijke vraag heb wilde ik geen nieuwe topic openen.

Mijn polo 6c comfortline is van 2017 1.4 tdi dsg automaat met panodak en start/stop. Ik heb ook knopjes op mijn stuur. Ik heb begrepen dat voor een CC een unieke "serial code" nodig is en dat niet het aanschaffen van producten en inbouwen vervolgens coderen genoeg zal zijn.

Mijn vragen zijn:
1- De link die hier eerder is gedeeld, die ik ook nu hier plak, of deze geheel voldoende is?
Daar zit die unieke code dus al bij in? Dan blijft dus enkel over: het inbouwen, coderen en activeren and we're set?

2- De CC voor polo 6c heeft bij de knopjes links een zwart knopje in het midden waar geen ledje achter zit (vind ik niet uitzien) Ik dacht dus om de CC knopjes van golf 7, te nemen en die in te bouwen voor een veel beter beeld (dat knopje zou dus ACC zijn maar omdat polo 6c geen radar heeft zal deze niet functioneren, boeie)) Kan ik die alsnog kopen en zorgen dat al die andere knoppen het wel doen en toch online activeren? Of is die code echt onderdeel nummer gevoellig ofzo?

3- deze retrofit kit heeft toch wel rode ledjes in zich he, of branden ze wit (er staat bij polo 6c natuurlijk maar toch ff vragen voor de zekerheid, zou de unity binnen beetje verstoren als het een ander kleur blijkt te komen dan rood)


Ik dank jullie wel.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
@iichel @Rainesh
Sorry dat ik jullie tag.

Jullie hebben natuurlijk ook zat betere dingen te doen dan steeds hier de "support desk" uit te hangen :) dus kan het zeker wel begrijpen. Maar toch zou ik zeer blij worden als ik een bevestiging/comment zou kunnen krijgen op deze paar vraagjes die ik heb hierboven.

Nogmaals bedankt.
 
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
Je hebt idd een nieuw setje nodig met SVM code, deze moet online ingeleerd worden. Zodra het eenmaal gedaan is, dan kun je los gaan met je stuur/knopjes/hendel etc.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Je hebt idd een nieuw setje nodig met SVM code, deze moet online ingeleerd worden. Zodra het eenmaal gedaan is, dan kun je los gaan met je stuur/knopjes/hendel etc.
Rainesh, bedankt voor je respond!

Okeee, mijn laatste vraag hierover (hoop ik) ter bevestiging is dus dat retrofit kitje is alles wat ik nodig heb?, (waar de svm activeringscode al bij in zit volgens de website) en kan ik em inbouwen en ook online activeren, en als ik een andere CC knopje wil gebruiken dan kan dat gewoon?

Het vervelende is ik woon in het buitenland en me broertje komt binnenkort op vakantie en ik wil dat hij deze meeneemt. Hier kosten ze namelijk duurder. Daarom dat ik misschien een beetje "TE" overkom, sorry. Ik wil namelijk niet bezig zijn met "ow dit ben ik vergeten, ow dit had ik nog nodig" gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
Je hoeft je niet te verontschuldigen, daar is een forum voor
Klopt. Het is beetje een karaktereigenschap denk ik. Ik ben opgevoed om het leven zelf aan te kunnen en zo min mogelijk afhankelijk te zijn van andere. Maar dit technisch gedeelte ... tjah, als ik dan toch ergens tegen aan loop of als ik vast zit kan ik het natuurlijk wel vragen maar dan voelt het alsof ik mensen aan het storen ben, heel raar. Maar bedankt! Het is uiteindelijk elkaar helpen inderdaad.
 
Volkswagen  polo 6c  1.4tdi 
@iichel @Rainesh
Sorry dat ik jullie tag.

Jullie hebben natuurlijk ook zat betere dingen te doen dan steeds hier de "support desk" uit te hangen :) dus kan het zeker wel begrijpen. Maar toch zou ik zeer blij worden als ik een bevestiging/comment zou kunnen krijgen op deze paar vraagjes die ik heb hierboven.

Nogmaals bedankt.
Daarom zitten ze op dit forum, toch?!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Gaat erom dat je software erin zit en om dat erin te krijgen heb je dus svm code nodig. Je kan ook op chassisnummer een nieuw setje bij de dealer kopen, dan weet je zeker dat je de juiste hebt.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!