Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb eerder een Polo (6R) gehad en het is niet voor niets dat ik nu weer voor Polo kies!Daar krijg je een fijne wendbare auto voor terug
Dat is een gave BMW, je zult hem wel missen denk ik. Maar de keuze is volkomen begrijpelijk. Dit land heeft een absurd systeem voor dieselauto’s…Goedenavond!
Vorige week mijn BMW 335d (E91) verkocht om (behoorlijk!) wat economischer te gaan rijden met een 1.4 TDI.
Erg tevreden met het compleet uitgeruste Lounge exemplaar!
Leuk om dit forum te kennen.
Groet,
Twan!
Die BMW was een superfijne autobaan cruiser. Enorm veel koppel en supersnel.Dat is een gave BMW, je zult hem wel missen denk ik. Maar de keuze is volkomen begrijpelijk. Dit land heeft een absurd systeem voor dieselauto’s…
Hoe vindt je de 6C vergeleken met de 6R?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Nog niet echt. Alleen eentje op de brug zonder wielen…Welkom Twan, heb je toevallig ook wat foto's van de polo?
Ben sinds kort ook eigenaar van een Polo 6C en ben uiterst tevreden!
Ja precies, dat model. Naam kende ik niet. Dank!dat zijn de groenland velgen van de 6R 1.2TDI bluemotion
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.