Polo 2021 facelift

Nou; ik heb contact gehad met Volkswagen Nederland, ja ook het weekend beantwoorden ze vragen.

Ze zeggen zelf; met ingang van 1 januari 2021 krijg je standaard 4 jaar fabrieksgarantie op een nieuwe Polo. En wat opties zijn standaard geworden, waarvoor je voorheen moest betalen. Over een facelift of nieuw model is niks over bekend aldus Volkswagen Nederland.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Nou; ik heb contact gehad met Volkswagen Nederland, ja ook het weekend beantwoorden ze vragen.

Ze zeggen zelf; met ingang van 1 januari 2021 krijg je standaard 4 jaar fabrieksgarantie op een nieuwe Polo. En wat opties zijn standaard geworden, waarvoor je voorheen moest betalen. Over een facelift of nieuw model is niks over bekend aldus Volkswagen Nederland.
Denk dat ze de prijzen ook opschroeven.
Dus zo worden de extra opties toch nog dik betaald
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
Zullen we dit bericht hierbij proppen?


Anders krijgen we zoveel threads over de nieuwe polo, beetje onduidelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Bah.. Die voorkant vind ik geen verbetering. Het klopt gewoon, niet, alsof de verhoudingen niet kloppen. Met die koplampen zo ziet de auto er een stuk minder breed uit, alsof de motorkap ook een hele andere vorm gekregen heeft / anders afloopt. Vind de voorkant ook ergen een beetje vrouwelijk overkomen. Voorkant gaat er naar mijn idee op achteruit. Krijg beetje zo'n Tesla model X voorkant idee, vind ik er ook niet uit zien, net een walvis kop. De huidige LED koplampen vind ik er beter en strakker uit zien dan deze nieuwe.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
nee vind het ook niet indrukwekkend maar misschien als er meer pics beschikbaar zijn of als het in het echt ziet valt het misschien mee..
Maar de reacties onder het artikel van Autoweek zegt al genoeg..

Achterkant vind ik raar die 2 korte uitsnede thv van de nieuwe LED achterlichten. Ik vind zelf de huidige dagrijverlichting wel mooi zo ziet de auto er breder uit en idd ook de lijn die nu mooi doorloopt in de huidige koplampen ziet er strak uit.

Ben wel bnwd naar het interieur en de MIB3.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
nee vind het ook niet indrukwekkend maar misschien als er meer pics beschikbaar zijn of als het in het echt ziet valt het misschien mee..
Maar de reacties onder het artikel van Autoweek zegt al genoeg..

Achterkant vind ik raar die 2 korte uitsnede thv van de nieuwe LED achterlichten. Ik vind zelf de huidige dagrijverlichting wel mooi zo ziet de auto er breder uit en idd ook de lijn die nu mooi doorloopt in de huidige koplampen ziet er strak uit.

Ben wel bnwd naar het interieur en de MIB3.
Zag een foto waarbij die uitsnedes van de achterlichten, onderdeel waren van het achterlicht. Dat vond ik wel wat hebben.

*Edit zoals dit (photoshop van forumlid)

Polish_20210112_160516496.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ja, voorkant iets minder! Ben benieuwd wanneer er meer foto’s zijn (vanuit verschillende hoeken) achterkant ziet er wel strak uit! En in welke motor uitvoeringen die komt (1.5 TSI & GTI).
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!