Polo 2021 facelift

Kwam zojuist dit tegen:


Is dit geloofwaardig? of fake news?

Vroeg me af of er al een facelift versie van de huidige AW was. Nieuwsgierigheid.

Had zoiets ook al gezien met een Arteon bumper, maar daar was het duidelijk dat het niet een echte facelift was.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik zag een filmpje dat voor de 2021 modellen de letters Polo onder het nieuwe embleem staat. De letters zijn ook nieuw ander lettertype.



IMG_20210105_193706.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik zag een filmpje dat voor de 2021 modellen de letters Polo onder het nieuwe embleem staat. De letters zijn ook nieuw ander lettertype.



IMG_20210105_193706.jpg
type verwijzing vind ik persoonlijk op geen enkele wagen mooi, behalve dan bvb een R-Line f GTI of zo;) :cool:
zag ook dat de achterlichten een ander verlichtingspatroon dan de mijne hebben. ik heb het Led Lichtpakket op mijn wagen(dacht ook aan te passen in 2 stappen, ergens gelezen), zit blijkbaar ook verschil op. graag eventueel foto's ter vergelijking posten ;)
 

Bijlagen

  • tempImageGAqYRI.png
    tempImageGAqYRI.png
    6.8 MB · Weergaven: 49
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
type verwijzing vind ik persoonlijk op geen enkele wagen mooi, behalve dan bvb een R-Line f GTI of zo;) :cool:
zag ook dat de achterlichten een ander verlichtingspatroon dan de mijne hebben. ik heb het Led Lichtpakket op mijn wagen(dacht ook aan te passen in 2 stappen, ergens gelezen), zit blijkbaar ook verschil op. graag eventueel foto's ter vergelijking posten ;)


Volgens mij zijn dit gewoon de halogeen achterlichten van deze Comfort line, die ook op de huidige Polo's zitten.
Ik heb ook het LED achterlichten (Blackline) zijn net als de jouwe. Voorheen had volledig halogeen achterlichten

Ben ook wel bnwd wat die 2 stappen aanpassing is voor de LED achterverlichting voor de AW
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Volgens mij zijn dit gewoon de halogeen achterlichten van deze Comfort line, die ook op de huidige Polo's zitten.
Ik heb ook het LED achterlichten (Blackline) zijn net als de jouwe. Voorheen had volledig halogeen achterlichten

Ben ook wel bnwd wat die 2 stappen aanpassing is voor de LED achterverlichting voor de AW
vind onze led achterlichten wel mooi, wel jammer dat er zo een grote reflector in zit, ze hadden nog meer kunnen doen met die oppervlakte en dan zoals vroeger kleine horizontale reflector in de bumper.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ik zag een filmpje dat voor de 2021 modellen de letters Polo onder het nieuwe embleem staat. De letters zijn ook nieuw ander lettertype.



IMG_20210105_193706.jpg

Als dit er bij mij zo uit zag, had ik de modelaanduiding misschien wel willen laten zitten. Mij was dit ook al eerder opgevallen in de configurator van de Polo! De ge-renderde afbeeldingen hadden namelijk ook al deze nieuwe type aanduiding.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik zag een filmpje dat voor de 2021 modellen de letters Polo onder het nieuwe embleem staat. De letters zijn ook nieuw ander lettertype.



IMG_20210105_193706.jpg

Huh, in de video hebben ze het over Led Achterlichten, terwijl dit gewoon de halogeen variant is.. haha. De Led achterlichten zien er anders uit, die in de video lijken heel erg op de normale halogeen verlichting, of er zitten ineens ledjes achter, geen idee.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Wat mij ook opviel in dat filmpje 0.47s, op de raam/deurlijst gloss plastic gedeelte staat nu Volkswagen ingegraveerd of zou dit een sticker zijn?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Wat mij ook opviel in dat filmpje 0.47s, op de raam/deurlijst gloss plastic gedeelte staat nu Volkswagen ingegraveerd of zou dit een sticker zijn?

Dat was vorig jaar ook al als het goed is. Althans, mijn Polo die in juni gemaakt is, heeft dit er ook ingegraveerd staan. Polo van een collega met een Trendline heeft hier een matte lijst zitten, ipv hoogglans, waar het dan weer niet op staat.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
ja dat opschrift heb ik ook gezien, ziet er gegraveerd uit.
en in het achterlicht is ook die onderste horizontale lijn verlicht.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
De model aanduiding vind ik persoonlijk heel mooi, iemand enig idee waar ik de P O L O sticker kan halen achter op de kofferbak?
Bij je VW dealer: dit doorgeven, 6N58536872ZZ

Ik heb zelf geen letters enkel het embleem, vind dat strakker ogen maar dat is voor ieder persoonlijk
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!