Polo 1.2TSI Highline met R-line

Re: Nieuw Hier morgen een Polo bestellen Big Grin

witalik, dat is nog best snel. En goede keuze, een witte R-Line! Heb er een in het wild gezien. Fraai Big Grin
NB Kennelijk heeft een GTI een langere levertijd (2 weken eerder besteld, 1 week latere levering).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
ik heb geen idee hoe ik daar een foto moet toevoegen ? Ik zie alleen bij de begin pagina Wijzig , verwijder en nog iets. en als ik bij de garage zelf kijk zie ik niks bij algemeen, ik heb wel een foto toegevoegd als Hoofd foto. maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
 
Ik heb alles al netjes ingevuld en foto's toegevoegd dus ik snap niet helemaal waar het mis gaat eigenlijk. Maar ik zag wel een ouder topic toen het nieuwe forum online ging dat ze gekoppeld moesten worden ? Garage aan Topic
 
Moet ook nog even wachten op mijn nieuwe Polo TSI.
Welkom op het forum trouwens. Ik ben benieuwd naar je foto`s.
Het valt mij nog mee hoe lang je heb gewacht op de Polo.
En je kunt nog altijd je auto laten chiptunen als je vind dat je te weinig power hebt toch?
 
Nieuwe garage aangemaakt, Hoofd foto toegevoegd daarna foto daaronder toegevoegd, Exterieur foto's , intereur foto's. Maar geeft nog steeds aan dat hij gezien kan worden ? Op het begin scherm waar de 'avatar' staat is het plaatje ook nog steeds ADD PICTURE (of iets dergelijks)

Even een vraag, Is er iemand in de buurt van rotterdam die VAG-com aanpassingen kan doen ? Ik hoor het graag Big Grin

En ik had op me leon blindplaatjes op de sloten zitten. Zijn deze ook verkrijgbaar voor de polo ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!