Polo 1.2TSI Highline met R-line

Hallo iedereen,

Ik ga morgen naar de dealer die mij afhandig gaat maken van me Seat Leon Cupra R 1M.

En dan moet ik 3 maanden wachten tot ik me Polo 1.2 TSI (105pk) Highline in Candy White mag ophalen !

Duurt me nu al te lang haha. Ik hoop dat ik snel de foto's mag gaan plaatsen van de bolide, Intussen zag ik al een paar interessante onderwerpen en ideeën hier dus dat komt goed.

Groet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Nieuw Hier morgen een Polo bestellen Big Grin

Ik heb alleen verder het executive pakket genomen. Ik neem expres geen RNS310 want die is zo super diefstal gevoelig.

Ik dacht laat ik het forum niet bevuilen met me Seat :lol:

LeoncupraR-1.jpg


5twuc-1.jpg


23mpzlz-1.jpg


2dhe71i-1.jpg


2wck4uw-1.jpg
 
Re: Nieuw Hier morgen een Polo bestellen Big Grin

Welkom hiero! 2012 is net begonnen en de Candy's gaan het winnen! Stick Out Tongue haha Je leon vindt ik de mooiste ooit, de nieuwe leon is ugly maar ja mijn smaak!

Ik wens je een happy wachttijd!

gr,

Enzo :mrgreen:
 
Re: Nieuw Hier morgen een Polo bestellen Big Grin

Welkom witalik op dit forum! Zal nog wel even wennen worden, van zo'n dikke, vierwielaangedreven Cupra naar een "gewone" Polo, of niet?

Een ander nadeel van de RNS310 vind ik dat het toch een al wat verouderd systeem is, wat je toch wel merkt aan de snelheid (traagheid :)) en de wat achtergeblijvende grafische mogelijkheden. Wel staat het erg mooi passend in de auto.

Gaat het trouwens een 3- of een 5-drs worden?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Nieuw Hier morgen een Polo bestellen Big Grin

Nou me leon is voorwiel aangedreven Big Grin erg leuk met dit weer ! Btw ik was erg aangenaam verrast door het 1.2 turbo blokkie. Ik zit nu binnen 13 seconden aan de 200 maarja het is leuk en tof maar alleen om iemand naast je weg te rijden. Voor de rest is het natuurlijk ook wel een heerlijk gevoel die snelheid en gemak waarmee je verkeer kan inhalen en dergelijke. Maar het is tijd voor wat minder extreem. En ik moet zeggen ik heb ook in nieuwe auto's gereden met 1.6 blok en dit turbo blokje rijd gewoon lekker soepel. Je kan een beetje knallen als het moet maar rustig rijd hij ook fijn. Ja op de snelweg houd het wel een beetje op maar dat is alleen maar goed voor me rijbewijs.

Maar ik heb juist expres niet voor die navigatie gekozen omdat ze hier in de buurt bij schering en inslag gestolen worden ! Het is me met vorige auto's al gebeurd en nu wil ik gewoon niemand anders in me auto hebben als ik zelf of degenen met wie ik ben ! Dan maar een TomTom. Ik heb nu wel een Seat navigatie systeem erin zitten en het is gewoon makkelijk en het staat natuurlijk erg deftig. Maar die nieuwe systemen van nu vind ik gewoon veel te tricky om te hebben. Eeuwig zonde als ze daarvoor me auto gaan open breken.

Het gaat een 5 deurs worden. Ik vind het nu ook wel makkelijk.
 
Re: Nieuw Hier morgen een Polo bestellen Big Grin

Menaz zei:
Ha, weer een SO'er die in een Polo stapt. :)

Nog effe stil houden hé Menaz, Richard. (edit ah jammer dit jongens haha)

En ik heb ook voor een GTI zitten kijken maar dan weet ik wel weer hoe het gaat. Moet ik nog 98 tanken en ik wilde juist wat zuiniger. En dit 1.2 motortje heeft nog best wel pit. Het is niet hetzelfde als de LCR maar daar kan ik niet eens volgas mee geven in versnelling 1 2 en 3 dus ja leuk veel vermogen maar je krijgt het bijna niet op de weg.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!