Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeie niet gedaanBrandstofsysteem ontlucht?
achja, nu leer je het tenminste wel gelijk goed hoop ik.Als hij niet eens weet dat je het brandstofsysteem moet ontluchten, weer hij vast ook niet dat je verstuivers moet inleren?
Hey nou ik was er Zaterdag en je kon hem wel starten maar sloeg niet aaneen vraag: Start de motor wel maar slaat deze niet aan? of start de motor niet en slaat daarom ook niet aan?
Dit is best wel relevant, na de Ultra Grote Beurt van Bertha had ik namelijk dat de motor niet startte. Dit bleek te komen omdat de massakabel nog los lag. Deze vast gezet en de motor startte zonder problemen!
Dat heeft ie al gedaanontluchten
Ja en dan moet wel blijven lopen heje kunt hem eens laten lopen op een heel klein pufje remmenreiniger.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.