Poll van de week 8: Hoe vaak was jij je Polo?

Poll van de week 8: Hoe vaak was jij je Polo?


  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .
Djesus man ik denk dat ik me moet schamen...

In de zomer 1 x per week met de hand. En vaak zelf meer 2 keer, 3 keer als ik tijd heb Stick Out Tongue
Ik ben een echte detail fanaat. De wagen eens goed tussenpakken kan ik echt van genieten. Heb dan ook de nodige spullen ervoor ( foamlance, warmwater hoge druk,...)

In de winter propeer ik zo vaak mogelijk dus ook meestal 1 x per week. Tenzij het heel slecht weer is dan alleen foamen. Das vaak meer als genoeg om hem al heel proper te krijgen ;)

Interieur normaal ook elke week, maar maak dan ook geen varkensstal van mijn auto dus zo gepiept. Alhoewel de trend is dat het de laatste tijd wel om de 2 a 3 weken gebeurd.. Big Grin
 
Djesus man ik denk dat ik me moet schamen...

In de zomer 1 x per week met de hand. En vaak zelf meer 2 keer, 3 keer als ik tijd heb Stick Out Tongue
Ik ben een echte detail fanaat. De wagen eens goed tussenpakken kan ik echt van genieten. Heb dan ook de nodige spullen ervoor ( foamlance, warmwater hoge druk,...)

In de winter propeer ik zo vaak mogelijk dus ook meestal 1 x per week. Tenzij het heel slecht weer is dan alleen foamen. Das vaak meer als genoeg om hem al heel proper te krijgen ;)

Interieur normaal ook elke week, maar maak dan ook geen varkensstal van mijn auto dus zo gepiept. Alhoewel de trend is dat het de laatste tijd wel om de 2 a 3 weken gebeurd.. Big Grin

die frequentie deed ik in het begin ook, maar als je minder tijd gaat krijgen dan gaat het detaillen al snel achteruit.
 
Djesus man ik denk dat ik me moet schamen...

In de zomer 1 x per week met de hand. En vaak zelf meer 2 keer, 3 keer als ik tijd heb Stick Out Tongue
Ik ben een echte detail fanaat. De wagen eens goed tussenpakken kan ik echt van genieten. Heb dan ook de nodige spullen ervoor ( foamlance, warmwater hoge druk,...)

In de winter propeer ik zo vaak mogelijk dus ook meestal 1 x per week. Tenzij het heel slecht weer is dan alleen foamen. Das vaak meer als genoeg om hem al heel proper te krijgen ;)

Interieur normaal ook elke week, maar maak dan ook geen varkensstal van mijn auto dus zo gepiept. Alhoewel de trend is dat het de laatste tijd wel om de 2 a 3 weken gebeurd.. Big Grin

Zo doe ik het in de zomer ook hoor Big Grin Hij moet er altijd netjes bij staan Stick Out Tongue :)
 
Varieert vooral of het zomer of winter is. In de winterperiode is het meestal eens in de 1 tot 2 maanden. Als je het doet om je auto er mooi uit te laten zien is het sowieso geen doen dan, 1 ritje naar mijn werk en hij is van wit naar grijs gegaan ;)
In de zomer wel vaker, dan meestal 2 tot 3x per maand, de S2000 3 tot 4x per maand. In de zomerperiode krijgen de auto's sowieso een grondigere aanpak met wat detail sessies. Ben wel blij dat ik een Polo heb en geen grotere auto, met detailen kost het nu al meer dan genoeg tijd Stick Out Tongue
 
Ben wel iets te fanatiek geweest in het begin geef ik toe.
Had nog niet veel ervaring met auto's wassen enzo en toen heb ik hem met een SPONS en BORSTEL gewassen.. Sorry Polotje :( Zou het eens moeten goed maken en ze een goede polier beurt geven, alleen heb ik hier totaal geen ervaring mee..
Die waskrassen steken echt mijn ogen uit. Wil het zelf leren dan kan ik het in de toekomst ook lekker zelf doen :)

Denk dat de volgende auto een Zwarte wordt. Ze zeggen dat je daar als detailer het meeste plezier van hebt Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!