Poll van de week 8: Hoe vaak was jij je Polo?

Poll van de week 8: Hoe vaak was jij je Polo?


  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .
Voor lange tijd 1 keer in de 2 weken. Op het moment 1 keer in de maand als het mee zit Stick Out Tongue Altijd 2-emmer methode thuis op straat. Voor de winter helemaal gekleid/glaze/sealant/wax. Na de winter wil ik ook even met de machine erover met fijne polijst om de miniscule krasjes weg te poetsen en het rideltje herhalen zodat ie er weer tegenkan tot de winter :) Om de 2-3 maanden even was laagje bijzetten, dan is wassen ook zo gepiept.

Auto gisteren voor het laatst gewassen ;) Was verrast dat de sierstukken bijna niet meer schoon gingen :eek: Heb hem 1 keer vaker zo lang niet gewassen en toen ging het er zo van af. Nu heb ik flink staan boenen met wat commandant om hem weer 'mooi' te krijgen. Moet eigenlijk nog een keer fijn oppoetsen met skotch doekje want het is nog steeds niet perfect naar mijn zin.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Voor lange tijd 1 keer in de 2 weken. Op het moment 1 keer in de maand als het mee zit Stick Out Tongue Altijd 2-emmer methode thuis op straat. Voor de winter helemaal gekleid/glaze/sealant/wax. Na de winter wil ik ook even met de machine erover met fijne polijst om de miniscule krasjes weg te poetsen en het rideltje herhalen zodat ie er weer tegenkan tot de winter :) Om de 2-3 maanden even was laagje bijzetten, dan is wassen ook zo gepiept.

Auto gisteren voor het laatst gewassen ;) Was verrast dat de sierstukken bijna niet meer schoon gingen :eek: Heb hem 1 keer vaker zo lang niet gewassen en toen ging het er zo van af. Nu heb ik flink staan boenen met wat commandant om hem weer 'mooi' te krijgen. Moet eigenlijk nog een keer fijn oppoetsen met skotch doekje want het is nog steeds niet perfect naar mijn zin.

Ja pekel en RVS gaan niet zo lekker samen toch :(
Dit is wel goed spul ervoor:
Meguiars NXT Generation All Metal Polysh - 142 g G13005 : Carclean.nl
 
Ik gooi hem ongeveer 1x in de twee weken door de wasstraat, simpelweg omdat ik bij een wasstraat werk en het mij niets kost :) In de zomer af en toe wel is met de hand. Heb ook alle spullen thuis, maar het gaat hem ook om het gemak Stick Out Tongue.
Wasstraat en krassen
Is sterk afhankelijk per wasstraat of je waskrassen krijgt. Je krijgt ze sowieso, ook met de hand en ook met de twee-emmermethode! Afhankelijk hoe de voorwas is bij de wasstraat maakt het nogal uit. Wij spuiten de auto in z'n geheel af en soppen hem ook in voordat de auto de wasstraat ingaat. Daarnaast houden we de borstels ook zo goed als mogelijk bij. Bij een Shell o.i.d. staat er niet een medewerker die dagelijks alles schoonspuit enz..
 
Je kan tegenwoordig ook je wagen met de hand laten wassen bij Kare4Karz.

Toen ik bij de dealer was voor de winterbeurt, zouden ze ook mijn wagen wassen.
Toen ik buiten kwam bleken ze dat niet te hebben gedaan.
Vandaag alsnog maar even die gratis wasbeurt laten uitvoeren. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!