Plasti dippen of Wrapen of Spiegelcaps.

Goede avond mede Polo fanaten :)

Zoals de titel al zegt : Plasti dippen wrappen of Spiegelkappen kopen ..

Krijg binnekort me nieuwe Polo 6c R line en daar zitten witte spiegelkappen op , nou wou ik carbonnen kappen maar die varieren in prijs .

Wat kan ik het beste doen? Wat zijn de voor en nadelen van wrappen en plasti dippen? Blijven er resten aan zitten als ik het er weer afhaal? Of .. Kan iemand zijn ervaringen vertellen hoe dat nou zit in de praktijk .


(Weetniet of hier al topic over is zo ja sorry)
Gr Carlo
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Kijk hier heb ik wat aan ,
Ben al wat wijzer geworden
Denk eerlijk gezegd dat Carbon wel t mooiste is bij men auto of zwart glans.

Aangezien dat Wrappe. Bijna even duur is als nieuwekappen gaat me keuze daar uit !!

Plastidippen word drama als het er dun op zit ..

Passen de 6R spiegelkappen op de 6C?
Bedankt voor de reactie's
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 

Goed te doen en een stuk goedkoper.. 1 busje zwart.. 1 busje grijs.. 1 busje glossifier.. 25 euro in totaal en je hebt wat te doen.. gaat het mis, kan je het altijd nog verwijderen.
 
volkswagen  6R  1.2tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!