Plasti dip/wrap in de juiste kleur kopen

aeonius

Bekend lid
856
619
114
De kleur van mijn Polo is "Blue silk metallic", wat natuurlijk schitterend mooi klinkt. Helaas is het wel lastig als je wrap of plasti dip zoekt die (redelijk) overeen komt met deze spanende kleur. Als ze nou een soort van RAL systeem hadden... Hoe dan ook, ik vroeg me af of iemand hier enige ervaring hiermee had. Misschien al zelf gezocht en gevonden, of misschien een soort van conversie tabel ofzo...

Alsvast bedankt!
 
Lastig te vinden.
Er is wel een site kliimw.com waar wat op staat en adverteren ook op ebay.
Wat betreft de kleur weet niet of helemaal overeenkomt. Zou je echte foto's moeten vragen. Vrij prijzig wel.


 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Lastig te vinden.
Er is wel een site kliimw.com waar wat op staat en adverteren ook op ebay.
Wat betreft de kleur weet niet of helemaal overeenkomt. Zou je echte foto's moeten vragen. Vrij prijzig wel.


:laughing: Jij realiseert je natuurlijk waar 't voor is! Ik heb 'm besteld, was 24 dollar, is acceptabel.

Wel ben ik alsnog benieuwd naar plastidip/wrap op kleur, mocht iemand tips hebben.
 
Heb je gelijk besteld? Want weet niet of het de echte kleur is? Heb je wel de cirkel genomen want maat van je zwarte badge kan verschillen omdat niet origineel is.
Zeggen ze in dit filmpje.

 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Heb je gelijk besteld? Want weet niet of het de echte kleur is? Heb je wel de cirkel genomen want maat van je zwarte badge kan verschillen omdat niet origineel is.
Zeggen ze in dit filmpje.

Voor 24 dollar wil ik wel een gokje wagen, hoor. Mocht 't niks zijn, dan is dat jammer. Bedankt voor je tip! Ben overigens voor de underlay gegaan, niet de inlay, dus als het goed is krijg ik een volledige cirkel die ik zelf af kan snijden op maat,
 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Ok gelukkig. Mocht je toch veel kleur verschil hebben dan circle sticker laten zitten en met lak in juiste kleurcode erover.
Scheelt weer schuren en primer enzo.
Kan je als het toch allemaal niet meer bevalt later in originele staat brengen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Mijn Polo was Reflex Silver en had ook gewoon een kleurcode LA7W. Met de code kan je misschien iets gelijks vinden?

(ondanks je al wat gevonden heb, voor de mensen in de toekomst)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Super! Je kunt zelfs zoeken op naam! Blue silk staat er gewoon tussen. (Ga er van uit dat dat het zelfde is als Blue silk metallic, het lijkt er erg veel op.)

Het is wel lak en geen plastic dip, maar dat werkt ook.

Bedankt man!
Denk dat Blue Silk de kleur is en dat je voor "metallic" er blanke lak over zal moeten spuiten.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Super! Je kunt zelfs zoeken op naam! Blue silk staat er gewoon tussen. (Ga er van uit dat dat het zelfde is als Blue silk metallic, het lijkt er erg veel op.)

Het is wel lak en geen plastic dip, maar dat werkt ook.

Bedankt man!
No problem!! Goede ervaring mee. Krijgt er een hele besxhrijving bij van hoe het moet ook!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!