Plasti dip/wrap in de juiste kleur kopen

@#uranograu waarmee had jij je logo gewrapt?
Ik had m'n voorlogo gewrapt met ramenfolie, maar dat was te donker. Heb het voor nu maar even standaard gelaten. Je hebt me wel getriggerd met die badge insert van KLII. Ik overweeg een zwart achterlogo met achtergrond in kleur van de auto. Vragen daarover:
- Moest je inklaringskosten betalen aan PostNL?
- Is het achter logo van de 6C hetzelfde als die van de AW?
- Heb je underlay of inlay gekozen? Ik snap het verschil niet.
 
- Nee, gewoon brievenbus post.
- Weet ik niet
- Inlay: zijn inleggers dus de inleg stukjes zijn al uitgesneden en plak je erin zonder logo cover eraf te halen.
Underlay: is een cirkel sticker die plak je dus op de achtergrond en daarna klik je het logo cover er weer op.
Voor de lange termijn lijkt mij underlay steviger en past beter.
Bij inlay kan het formaat net afwijken, zodat je randjes ziet en denk dat het sneller los raakt. Zou dus kiezen voor underlay.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Dit zijn de kleuren die ze hebben. Pepper gray staat er niet tussen wel ander soorten grijs. Je kan ze anders mailen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Dgrdam
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!