Plaatwerk polo 6r LC9X deep black pearl

Goedemiddag iedereen,

Ik heb mijn mooie polo 6r helaas mishandeld en met een betonnen muurtje en ben al flink op weg alle schade te herstellen,

Ik heb inmiddels (bijna) alles kunnen vinden in de originele lakkleur LC9X maar ben nog opzoek naar de rechter deuren.
Voor en achter dus, heeft iemand of weet iemand waar Ik deze kan vinden?? Ben al 3 weken aan het zoeken maar ik kan alleen nieuw gespoten onderdelen vinden en ivm met kleur verschil zoek ik dus wel 2dehands origineel plaatwerk.

En een linker voorspatbord ook ;).

Aangezien we allemaal polo liefhebbers zijn zal ik jullie de schade foto's besparen.

Bij voorbaat dank!
 
Grappig dat dit topic nog open is :), inmiddels rij ik alweer 6 maanden in de polo, nieuwe velgen had ik wel al gehaald maar zat nog flinke schade op de gehele rechter kant. Nu dus bij top schadeherstel garage Savas voor de hopelijk laatste keer.

Er zullen dan rline bumpers en skirts rondom komen met een r32 diffusor en uitlaat.

Hierbij dus de laatste foto's in deze staat. Ik ben erg benieuwd!!!


En ik ben benieuwd naar de foto's als ie helemaal klaar is !
 
  • Leuk
Waarderingen: Dzfox
Heel dik! Maar een verlagingsset zou het helemaal afmaken.
Hij is al iets verlaagd, er zitten eibach veren en bilstein dempers onder.(in mooi geel XD), ik geloof 15mm voor en 25mm achter verlaagd.

Ik was namelijk al bang dat ik bepaalde drempels niet meer zou kunnen nemen bij mij in de buurt als ik verder was gegaan. qua look had het van mij zeker gemogen!
Pakt drempels overigens prima nu het rijdt helaas wel wat stugger dan ik had vewacht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!