Plaatwerk polo 6r LC9X deep black pearl

Goedemiddag iedereen,

Ik heb mijn mooie polo 6r helaas mishandeld en met een betonnen muurtje en ben al flink op weg alle schade te herstellen,

Ik heb inmiddels (bijna) alles kunnen vinden in de originele lakkleur LC9X maar ben nog opzoek naar de rechter deuren.
Voor en achter dus, heeft iemand of weet iemand waar Ik deze kan vinden?? Ben al 3 weken aan het zoeken maar ik kan alleen nieuw gespoten onderdelen vinden en ivm met kleur verschil zoek ik dus wel 2dehands origineel plaatwerk.

En een linker voorspatbord ook ;).

Aangezien we allemaal polo liefhebbers zijn zal ik jullie de schade foto's besparen.

Bij voorbaat dank!
 
Hierbij het e.e.a. dat ik ben tegengekomen. Succes met het herstellen.


 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Bedankt voor de snelle reactie, die eerdte advertentie heb ik op gereageerd.
De 2de advertentie is nieuw gespoten onderdelen. Zei hebben veel staan maar helaas nieuw gespoten.. Zou eventueel mijn laatste optie zijn zegmaar.

Wie o wie weet een rechter voordeur te vinden?

@Pigeon pas op, kan schokkende beelden bevatten .

Kleine toelichting op het ongeluk omdat ik die vraag ook wel kan verwachten.

Ik reed savonds laat een 180° lus in die door vanwege wegwerkzaamheden daar is aangelegd. Halverwege de bocht zag hetbeetje grind niet liggen op de weg, de voorkant schoot dus plotseling rechtdoor tegen een betonnen rand geklapt. Schade bedraagt zo een 4,5k.
 

Bijlagen

  • IMG_20210511_000944.jpg
    IMG_20210511_000944.jpg
    646.8 KB · Weergaven: 99
  • IMG_20210511_001003.jpg
    IMG_20210511_001003.jpg
    510.1 KB · Weergaven: 94
  • IMG_20210511_001234.jpg
    IMG_20210511_001234.jpg
    1 MB · Weergaven: 96
  • IMG-20210515-WA0013.jpg
    IMG-20210515-WA0013.jpg
    190.4 KB · Weergaven: 98
  • IMG-20210519-WA0015.jpg
    IMG-20210519-WA0015.jpg
    267.3 KB · Weergaven: 93
  • IMG-20210519-WA0020.jpg
    IMG-20210519-WA0020.jpg
    249.2 KB · Weergaven: 94
  • IMG-20210519-WA0022.jpg
    IMG-20210519-WA0022.jpg
    309 KB · Weergaven: 100


 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 


Erg bedankt sal! Helaas al contact gehad met de zwolse onderneming maar helaas hadden zij alleen nog een achterklep.
 
Met alle respect voor je positivisme maar denk je het met wat plaatdelen te redden dan? Airbags er uit, achterwiel staat scheef, binnenspatbord verwrongen, achterscherm rechts is flink gedeukt en kun je ook niet even een andere op schroeven....
Helemaal mee eens,
En het feit dat de auto misschien zelfs krom is gezien de voorkant.(chassisbalken)
En wat Frank zegt de stand van de wielen is ook niet best…
Achter kom je denk ik direct op een complete achteras uit
 
Niemand weet dus een goede spuiter?

Maandag wordt mijn auto weer gekeurd door rdw ik zal dan wel laten zien hoe de auto erbij staat. Een achteras kost maar 150 2dehands. Het chassis recht trekken was maar 1000 euro dat is het probleem niet. Het probleem is het in de juiste onderdelen in kleur code lc9x krijgen.

De auto is onder de 5 duizend euro weer gemaakt en mooi. Hier koop je never een leuke polo voor met dakraampje enzo..
 
Niemand weet dus een goede spuiter?

Maandag wordt mijn auto weer gekeurd door rdw ik zal dan wel laten zien hoe de auto erbij staat. Een achteras kost maar 150 2dehands. Het chassis recht trekken was maar 1000 euro dat is het probleem niet. Het probleem is het in de juiste onderdelen in kleur code lc9x krijgen.

De auto is onder de 5 duizend euro weer gemaakt en mooi. Hier koop je never een leuke polo voor met dakraampje enzo..
Welke omgeving?
 
Volkswagen  Polo  - 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Je hebt de Polo laten rechttrekken, ik neem aan bij een schade hersteller, heb je daar geen vertrouwen in? Of spuit hij geen auto's? Ik heb ook LC9X Deep Black Pearl, meerdere delen laten spuiten maar op die kleur moet de spuiter er wel erg ver naast zitten, wil je kleur verschil krijgen. Denk eerder dat je moet oppassen dat die geen "sinaasappel" huidje krijgt. Alle waar naar zijn geld, ik weet een goede spuiter in Utrecht, maar daar betaal je ook naar. €1250,00 voor een achterscherm, achterdeur en uitwasemen naar de voordeur. In welke omgeving woon je?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Dzfox
Welke omgeving?


Je hebt de Polo laten rechttrekken, ik neem aan bij een schade hersteller, heb je daar geen vertrouwen in? Of spuit hij geen auto's? Ik heb ook LC9X Deep Black Pearl, meerdere delen laten spuiten maar op die kleur moet de spuiter er wel erg ver naast zitten, wil je kleur verschil krijgen. Denk eerder dat je moet oppassen dat die geen "sinaasappel" huidje krijgt. Alle waar naar zijn geld, ik weet een goede spuiter in Utrecht, maar daar betaal je ook naar. €1250,00 voor een achterscherm, achterdeur en uitwasemen naar de voordeur. In welke omgeving woon je?


Als je je cursor op haar foto plaatst dan zie je waar ze woont...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dzfox en Sal
Je hebt de Polo laten rechttrekken, ik neem aan bij een schade hersteller, heb je daar geen vertrouwen in? Of spuit hij geen auto's? Ik heb ook LC9X Deep Black Pearl, meerdere delen laten spuiten maar op die kleur moet de spuiter er wel erg ver naast zitten, wil je kleur verschil krijgen. Denk eerder dat je moet oppassen dat die geen "sinaasappel" huidje krijgt. Alle waar naar zijn geld, ik weet een goede spuiter in Utrecht, maar daar betaal je ook naar. €1250,00 voor een achterscherm, achterdeur en uitwasemen naar de voordeur. In welke omgeving woon je?
1
Ik woon omgeving amsterdam, utrecht is geen probleem voor mij, mits het keuren maandag in zwolle goed gaat natuurlijk!

Ik heb wel vertrouwen in het recht trekken, ze hebben (net als rdw schijnt) laser apparatuur gebruikt om het naar originele staat te brengen.
Maar nu zijn ze op vakantie tot 20 juli dus moet ik wachten met het maken van het achterscherm en de dorpel.

Helaas is de rechter achter deur die er nu in zit ook niet de juiste zwart, heb deze tijdelijk erin mogen zetten tot ik er 1 in de goede kleur kan vinden. maar ik twijfel dus om niet gewoon nieuw deuren te laten spuiten.

Mij wordt altijd gezegd dat je niet kan ontkomen aan het kleur verschil als je iets nieuw spuit. vandaar dus mijn vraag naar een goede spuiter.. zou dus gaan om achterscherm, rechter achter deur en voordeur. (eventueel ook achterbumper + diffusor)

owja mijn achterbumper heeft ook een paar diepe krassen, dus shoutout naar iemand met een gti achterbumer te koop!! :)
als we dan toch moeten spuiten kan er ook wel een mooiere achterbumper op toch? love that r20 look btw!
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Grappig dat dit topic nog open is :), inmiddels rij ik alweer 6 maanden in de polo, nieuwe velgen had ik wel al gehaald maar zat nog flinke schade op de gehele rechter kant. Nu dus bij top schadeherstel garage Savas voor de hopelijk laatste keer.

Er zullen dan rline bumpers en skirts rondom komen met een r32 diffusor en uitlaat.

Hierbij dus de laatste foto's in deze staat. Ik ben erg benieuwd!!!
 

Bijlagen

  • IMG_20220509_111253.jpg
    IMG_20220509_111253.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 29
  • IMG_20220509_111231.jpg
    IMG_20220509_111231.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: SA_Polo.6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!