Plaatsbesparend reservewiel

Zat er in af fabriek.
De toren die over je accu zit daar komt een plastic ding in die je er zo uit haalt, waar de schroefdraad aan zit om je wiel vast te zetten.
De gereedschap set zit bij mij hetzelfde.
IMG_6155zv-klein.jpg

Ifi:

Carprog 2
categorie: 0 - 012-004
onderdeel 11 is dat schroefdraad ding.

Nog even een vraagje weet je welke maat band er op de velg zit ?
Heb een 18 inch velg gevonden met een band 125/60 R18.
Maar als ik de afstand meet hart gat op de accu tot het kunststof onder het slot gedeelte heb ik maar +/- 26 cm is net te weinig voorkant naar de achterbank is wel ruimte genoeg.
Nou lijkt het op jou foto dat er iets van een uitsparing in het kunststof zit (zit er bij mij niet) misschien kan je nog een foto maken hoe het wiel aan de achterkant bij het slot zit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Nog even een vraagje weet je welke maat band er op de velg zit ?
Heb een 18 inch velg gevonden met een band 125/60 R18.
Maar als ik de afstand meet hart gat op de accu tot het kunststof onder het slot gedeelte heb ik maar +/- 26 cm is net te weinig voorkant naar de achterbank is wel ruimte genoeg.
Nou lijkt het op jou foto dat er iets van een uitsparing in het kunststof zit (zit er bij mij niet) misschien kan je nog een foto maken hoe het wiel aan de achterkant bij het slot zit.
Bel de dealer vraag of ze willen kijken wat je moet hebben voor wiel en welke bak daar bij hoort
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nog even een vraagje weet je welke maat band er op de velg zit ?
Heb een 18 inch velg gevonden met een band 125/60 R18.
Maar als ik de afstand meet hart gat op de accu tot het kunststof onder het slot gedeelte heb ik maar +/- 26 cm is net te weinig voorkant naar de achterbank is wel ruimte genoeg.
Nou lijkt het op jou foto dat er iets van een uitsparing in het kunststof zit (zit er bij mij niet) misschien kan je nog een foto maken hoe het wiel aan de achterkant bij het slot zit.
125/60/18 zit er op.
Heb even een foto gamaakt van slot kant.
Zit bij mij een band vorm in ja.
Lijkt erop dat daar een deel in te klikken is.
IMG_6363web.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Rednier
125/60/18 zit er op.
Heb even een foto gamaakt van slot kant.
Zit bij mij een band vorm in ja.
Lijkt erop dat daar een deel in te klikken is.
IMG_6363web.jpg
Dacht al zoiets zit bij mij geen los stukje maar met een beetje knutselen moet het kunnen zal deze week eerst het wiel maar s ophalen is in ieder geval de juiste
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
ja is toch simpel dan, hier kan wel en past wel. zoek jij het even uit. tenzij je ETKA heb dan kan je het zelf uitzoeken dat deed ik altijd dan wist ik precies wat ik nodig had en gaf ik alleen de nummers door, maar die reserveband kan me gestolen worden. zonder overleef ik ook wel.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ja is toch simpel dan, hier kan wel en past wel. zoek jij het even uit. tenzij je ETKA heb dan kan je het zelf uitzoeken dat deed ik altijd dan wist ik precies wat ik nodig had en gaf ik alleen de nummers door, maar die reserveband kan me gestolen worden. zonder overleef ik ook wel.
Staat tog al een link in dit topic naar een etka omgeving.
Kan je zo je hele auto uitzoeken welk artikel nummer bij welk schroefje hoort.
Kijk, in dit bericht: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/plaatsbesparend-reservewiel.15898/#post-259246
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
De achter slot omlijsting zou moeten zijn: 2G6863459D
Google confirms.
-Ifi -carprog 2 -po -2018 -aw -8 -863-080 -onderdeel 11
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Vandaag plaats voor het reservewiel passend gemaakt alleen stukje kunststof bij het slot weg moeten halen.
Past perfect.
IMG_0006.JPGIMG_0014.JPGIMG_0026.JPG
(voortaan niet meer wachten op hulp bij een lekke band):grinning:
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Vandaag plaats voor het reservewiel passend gemaakt alleen stukje kunststof bij het slot weg moeten halen.
Past perfect.
IMG_0006.JPGIMG_0014.JPGIMG_0026.JPG
(voortaan niet meer wachten op hulp bij een lekke band):grinning:
Lekker bezig!
Nog ff een lange neus naar de dealer die zegt dat het echt niet kan...….;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik heb van een sloopauto een niet gebruikte o Good Year reservewiel incl houder etc aangeschaft. Achterbank moest wel plat om originele reserverewiel en originele VW reservewiel houder te kunnen plaatsen. Anders paste het niet.


IMG_20200331_110456.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!