pierro's polo 9n3

dit is waarschijnlijk een adres in nederland ?

pijs dak wel iets dichter ga kijke Stick Out Tongue

ken iemand die het zou willen doen voor 500 ma dan alles handvat ook ma weet niet of dat echt wel handig is , is wel schoon ma praktisch ? of hoe regelen ze dat met afstandbediening of knopje vooraan ?
 
nog een vraagje

weet er iemand of er soms grille zijn voor 9n3 zonder logo ma niet honinggraad en niet van den gti gewoon van den standaard ma dan zonder logo eb er al 1 gevonden ma da was 140 euroots dus is wel vele e ...

let me know !
 
Johan zei:
zelfbouw geen optie? dan benje voor 50euro wel klaar denk ik?
zie het al die duitsers ook doen.. dus denk niet dat er kant en klare zijn verder..
welke duitsers zie je dat zelf doen???
ik vind t een hels karwei,
ken je beter een mattig bestellen voor 139eu,
en dan een maand niet te hard rijden,
dan heb je je geld goed besteed,
en tijd en ergernis bespaard.

jom heeft in ze boek een staan voor 30 euro,
ik heb m in bestelling staan vanaf maart,
nogsteeds word ik in backorder gehouden.

mijn advies, lekker bij autostyle die mattig bestellen voor 139eu.
binnen 3 dagen heb je m dan in huis!!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Maik zei:
Af en toe lijkt het net alsof het zwart wit foto's zijn ;) maar het ziet er goed uit. Wat voor achterskirt is het eig ?

Op het eerste zicht een CSR achterskirt :

CSR-HA030-N3_1_0901272356.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!