pierro's polo 9n3

hellow

Ik ben pieter 21 jaar wonende in oudenaarde (België) deze site gekregen door nico dus waarom niet mijne polo ook op zette ...

tis nen 9n3 1.4 TDI en voor de rest weet iedereen wel wat er allemaal opzit e en andere wijzigingen zijn te zien op de foto's

001ycz-1.jpg


002qwy-1.jpg


003wyd-1.jpg
 
Mooi hoor, staat goed dat zwart-wit contrast... enkele vind ik het zwart bij het kenteken jammer.

bijlage zal of met de max size te maken hebben (in totaal van alle bijlages) of met je postcount: je moet al meer gepost hebben om meer bijlage's te mogen uploaden

sjors
 
yup

in de toekomst normaal nog

koffer cleanen
schroefsetje eronder
achteruit opnieuw laten blinderen
en motorkap en dak opnieuw laten overtrekken en normaal was het de bedoeling om de V van de motorkap door te trekken ma dat is voor de volgende keer Big Grin

voor de rest benk er wel content van Stick Out Tongue
 
Dak zou ik wel zwart laten .. tenminste ik vind dat wel ruig :)

Maar de motorkap zou ik wel in kleur spuiten jaah.
Wat betreft die achterklep cleanen.. ik hou mijn hart vast.. Ik vind t er nooit niet goed uit zien. En ik zie het zo vaak (9/10 belse auto's) en het gebeurt ook bijna nooit goed gewoon :eek:

Edit:

En jou auto is die nu verlaagd of is die nog helemaal niet verlaagd?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!