Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook gekeken op Ali voor deze delen en eerlijk gezegd twijfel ik over de pasvorm en kwaliteit van de onderdelen... dus ik heb mijn zwager (zit in de auto business) gevraagd om eens wat nieuwprijzen op te vragen voor deze onderdelen. Mocht dit niet te debiel duur zijn (dealers vragen goud geld voor plastic, hoop dus dat dat in hun marge zit, niet in 't plastic), dan kan ik misschien wel twee setjes regelen, @LizzydebreeHeb je de link voor de airco?
Wat kost die?ik heb eventueel een hoogglans zwart lictschakelaar omlijsting te koop
Jazeker, en daarom ook zo’n hoge prijs lolDie zijn toch niet los te koop? Zit aan het Dashboard vast toch @dov @Franklin Polo6R
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.