Phonetopic

Mijn droom is dat iemand een Nokia 3310 ombouwd voor WhatsApp :). Mooi klein modelletje, praktisch niet kapot te krijgen, batterijduur van een week en geen overbodige zooi erop geinstalleerd
 
Formaat maakt me niet zoveel uit. Mijn voorkeur gaat uit naar de Note, echter vanwege de processor ben ik bang dat deze toch na een jaar het niet meer kan bijhouden.

tevens vind ik het jammer dat er geen android 4 op zit (kan ? )

vind het toch nog een lastige keuze.

Ik heb nu de HTC desire, en deze heeft heel goed zijn werk gedaan.( Ik had deze ook met een 2 jarig contract destijds gekocht, ) en moet zeggen nu pas de laatste 2 maanden begint hij moeite te krijgen met appjes ( heel vaak geheugen vol etc. )

Wat betreft de note hier kan je gewoon naar android 4.0 updaten via de officiele manier,
Mijn vriendin heeft de note en daar zit gewoon 4.0 op.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
als ik nu voor een andere telefoon zou moeten gaan wordt het de htc one x voor mij.
ik hou van performance, de htc styling en htc sense:mrgreen:

maar ik wacht liever tot er een 2 gigaherz model op de markt komtStick Out Tongue

until than, it'll be the mighty hd2:lol:
(tenzij die kapot gaat buiten het repareerbareStick Out Tongue)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik gebruik nog altijd mijn S1(heb hem iets meer dan 2 jaar nu), draai hem op android 4.0.3 en doet eigl nog steeds alles wat ik wil... Ik zou niet weten waarom de Note bvb binnen een jaar verouderd is... waarom heb je in godsnaam een quadcore nodig? dat ga je in dagelijks gebruik echt niet merken hoor.. Dualcore snap ik nog wel, aangezien mijne soms wat vertraagt als hij mijn mails/facebook/google aan het syncen is bvb, maar voor de rest heb ik meer dan genoeg aan mijn 1ghz singlecore... Alleszins als deze het begeeft ga ik zowiso weer een galaxy S kopen, ik neem aan dat het dan de S4 of S5 gaat zijn. Het zijn toptoestellen!
 
@ webcrtor, hoe meer cores hoe meer handeling op hetzelfde moment gedaan kunnen worden, dus dat betekend een snellere telefoon ;)
(mits er natuurlijk wel genoeg ram vrij is Stick Out Tongue)

uiteindelijk zal ook een quadcore lag gaan vertonen, maar dat zal later zijn dan een dualcore en al helemaal dan een single core ;)
(heb momenteel ook een single core en zoals jij al zegt het gaat idd nog prima)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik heb wel eens daarnaar gezocht en de verhalen die wel te vinden zijn gaan er oa over dat een solar charger tot de helft of ietsje meer goed kan laden.
verder als je de accu daarvan goed hebt opgeladen kan je 'm minimaal 1 keer goed vol krijgen weer ;)

die dingen waren iig voor mij nog niet vergenoeg ontwikkeld om er 1 te kopen ;)
moet je maar even kijken naar de verhalen op internet of het wat voor jou is.
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb afgelopen weekend ergens gelezen ( weet niet meer waar anders had ik de link ingekopieerd) dat in Augustus een nieuwe Galaxy note gaat uitkomen met een groter scherm. De behuizing zou wel even groot blijven alleen de rand langs het scherm smaller.

Eens verder neuzen op het WWW of ik meer info kan vinden..


Ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!