Phonetopic

Goed optie. Ik ben namelij bang dat de Note na een jaar niet meer mee kan ivm de processor

Dan wordt het dus geen note nemenStick Out Tongue
Ik heb mijn hd2 ook met t oog op de toekomst gekocht en is inmiddels al lekker 3 jaar oudStick Out Tongue

Dus als ik jou was zou ik een telefoon kopen met de nieuwste specs om een aantal jaar mee vooruit te gaan;)
(de mijne gaat nu op naar 100 euro per jaar aan kosten, aangezien ik de 4 jaar wel ga halenStick Out Tongue)
 
VW  6R  1.2TDI 
[offtopic modus]
hey die Note is toch zo'n Koelkast?

is de processor van de Galaxy Note dan zo slecht?
waarom zou die over paar jaar al slecht zijn? ik denk dat het wel mee zal vallen hoor...zoveel verschil is er toch niet met de S2?

[/offtopic modus]
 
[offtopic modus]
hey die Note is toch zo'n Koelkast?

is de processor van de Galaxy Note dan zo slecht?
waarom zou die over paar jaar al slecht zijn? ik denk dat het wel mee zal vallen hoor...zoveel verschil is er toch niet met de S2?

[/offtopic modus]
Ik weet wel dat in de S3 een quad core processor is en deze behoorlijk sneller is als de S2 en Note
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
@kyc
slecht zijn is een groot woord, maar het nadeel van die smartphones is dat ze na 1 jaar 'verouderd' zijn.
snellere processors, meer geheugen beter scherm en soms een betere accuduur.
1 ding weet je wel bijna zeker groter als de note zullen ze niet worden.
dus zown klein ding als een iphone word het niet.
 
De S3 is erg mooi en erg snel! Helaas is Samsung niet een van de snelste met updates.
Ik heb nu een Galaxy Nexus dus nog 2 weekjes ongeveer en dan heb ik Jelly Bean draaien. Nu draait de beta en hij is nu net zo smooth als een S3.
 
ik vind het schermpje van de Iphone te klein :(

de Samsung S2 of de S3 is the way to go...lekker voor whatsapp en surfen :)

de note lijkt me best leuk alleen dat ding is echt een biggie...
 
@Kyc:

klein?? nondejuh een postzegel is nog groter.
ik weet echt precies hoe hij werkt (ben een early adaptor van de ipod touch, die gelijk is aan de iphone.. eerste en laatste generatie).
man man man wat bagger zown klein schermpje.!
toch is het wel een sprookje dat de s3 zoveel beter is als de s2(de s2 heeft een beter scherm).
en die quadcore is leuk, maar volgens mij door niet veel apps gebruikt.
 
@Kyc:

klein?? nondejuh een postzegel is nog groter.
ik weet echt precies hoe hij werkt (ben een early adaptor van de ipod touch, die gelijk is aan de iphone.. eerste en laatste generatie).
man man man wat bagger zown klein schermpje.!
toch is het wel een sprookje dat de s3 zoveel beter is als de s2(de s2 heeft een beter scherm).
en die quadcore is leuk, maar volgens mij door niet veel apps gebruikt.

Formaat maakt me niet zoveel uit. Mijn voorkeur gaat uit naar de Note, echter vanwege de processor ben ik bang dat deze toch na een jaar het niet meer kan bijhouden.

tevens vind ik het jammer dat er geen android 4 op zit (kan ? )

vind het toch nog een lastige keuze.

Ik heb nu de HTC desire, en deze heeft heel goed zijn werk gedaan.( Ik had deze ook met een 2 jarig contract destijds gekocht, ) en moet zeggen nu pas de laatste 2 maanden begint hij moeite te krijgen met appjes ( heel vaak geheugen vol etc. )
 
Je kunt de telefoon ook gaan optimaliseren;)
Ik heb zo nog niet op xda gekeken, maar de note en desire worden zeker genoemd daar dus er is vast wel iets beschikbaar.
Btw de desire heeft toch wel android 4? Iig dat meen ik mij te herinnerenStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Idd, klopt wat lennert zegt.
De s3 zal vanwege de nieuwere hardware langer geupdate worden, maar de note zal ook nog zeker wel even mee kunnen komen;)
Zeker als je desire nou nog op 2.2.2 draait en je t nu begint te merken:mrgreen:

Btw ik neem aan dat je al hebt gecheckt op updates?
(instellingen, over telefoon, software info, en dan zou daar de update knop moeten staan)
 
VW  6R  1.2TDI 
Òp updates had ik al gecontroleerd.

mmm vind het nog moeilijk. wat ook meespeelt is dat de S3 al veel mensenh ebben, terwijl de Note toch nog iets "aparts" is.

( is een trekje van van mij dat ik het leuk vind als mensen zeggen "...boh die heeft een grote..." Stick Out Tongue )
 
@pololandgraaf:

dat heb ik ook!
mag pas over 3 maanden een nieuwe telefoon(nu een blackberry 9900).
ik heb nu 3 kandidaten over de note, de s3 en de panasonic eluga power(5.0 inch, spatwater dicht etc.)
die laatste is nu nog nie uit en word hopelijk niet een massa telefoon
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!