Phonetopic

Gisteren dan toch de knoop doorgehakt, en mijn abonnement verlengd.

Het is geworden.......

De Note

Prachtig apparaat dat lekker in de hand ligt, en heerlijk is om op te surfen.

..Zo.. nu kan ik eindelijk eens dat hotel tekenen langs het strand wat ik al zolang wilde doen..( toch een optie die ik dagelijks nodig denk te hebben Big Grin )
 
Ik heb nu een galaxy s1 deze begint echter wel wat kuren te krijgen maar ik ben verbaasd hoeveel het ding kan hebben!! Is al meerdere malen gevallen maar niks van te merken.
 
Ik heb nu een galaxy s1 deze begint echter wel wat kuren te krijgen maar ik ben verbaasd hoeveel het ding kan hebben!! Is al meerdere malen gevallen maar niks van te merken.

zorg dat je al je apps met data kunt back uppen en doe dan eens een factory reset, dat zal waarschijnlijk wonderen doen ;)
en na de factory reset kun je al je apps weer terug zetten aan de hand van de back up
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!