Peter 6R GTI :UPDATE- FOTO's!

Vandaag voor de tweede keer getankt en bijna zitten de eerste 1000km erop, ik ben dik tevreden tot nu toe en alhoewel ik tijdens de eerste snelweg km-ers mijn bedenkingen had over de sound-actuator vind ik nu dat het wel meevalt, het lijkt met de tijd steeds wat minder luid te worden bij een constante snelheid, of misschien wordt ik wel doof Big Grin .
Het verbruik (gemiddeld 1:13) valt mij ook mee aangezien ik van ieder ritje niet echt een zuinigheidproef maakt maar ik respecteer nog wel de 4000toeren.
Verder vind ik het comfort ook prima, ik twijfelde nog of ik 17 of 18" velgen zou nemen maar daar ben ik wel uit.......17" dus!
Verder heb ik ook de detroits uit mijn hoofd gezet, ik ben een paar adressen afgeweest waar ik een replica kon kopen maar ik vond de kwaliteit niet geweldig en originele zijn me even te duur, morgen ga ik op pad voor Borbet LV5 velgen.
En iedere dag als ik thuis van mijn werk kom stap ik ondanks de soms lange files met een big smile uit mn GTI, want ondanks dat ik nog niet alles uit de kast heb gehaald is het een geweldige auto!
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- NIEUWE FOTO's!

Even een update!
Inmiddels andere velgen (Borbet LV5) gemonteerd en de oude GTI velgen worden voorzien van winterbanden.
Er staat nu ruim 9000km op de teller en ik kan zeggen dat ik nog steeds van iedere rit geniet.
Het verbruik van de auto valt mij behoorlijk mee zeker omdat mijn rechtervoet redelijk zwaar is maar 1 op 13 haal ik met groot gemak.
Vandaag heb ik een Pioneer TS-WX77A besteld en ik ben benieuwd hoe dat gaat klinken.

FotoVXAYM66AD-1.jpg

FotoQTRSUCWED-1.jpg

FotoM8EEJBHID-1.jpg
 
Bedankt mannen voor de complimenten!
Hoe de sub klinkt en er uit gaat zien duurt nog even want hij wordt als het mee zit pas over 2 weken geleverd :( ,volgens de verkoper een leveringsprobleem naar aanleiding van de toestanden in Japan...

Snowdude zei:
(ik voel een GTI meeting opkomen)
Misschien wel in september tijdens de meet en Greet...
 
Peter1960 zei:
Bedankt mannen voor de complimenten!
Hoe de sub klinkt en er uit gaat zien duurt nog even want hij wordt als het mee zit pas over 2 weken geleverd :( ,volgens de verkoper een leveringsprobleem naar aanleiding van de toestanden in Japan...

Snowdude zei:
(ik voel een GTI meeting opkomen)
Misschien wel in september tijdens de meet en Greet...


Huh waar heb je deze besteld dan?
 
ben benieuwd hoe deze gaat klinken.
Hopelijk net zo hard als in mijn 6R :)
al ben ik geen liefhebber van actieve subwoofers, maar voor een aanvullende bass zal dit goed kunnen bijdragen

ga je het zelf inbouwen?

Velgen update is goed utgepakt vind ik!
had wel een maatje groter mogen zijn eigenlijk :oops:

Hopelijk kan ik over een paar maandjes mijn zwarte 6n2 Gti naar die van jou parkeren (ben druk bezig met een corrado g60 versnellingsbak)
 
Coolkast zei:
ben benieuwd hoe deze gaat klinken.
Hopelijk net zo hard als in mijn 6R :)
al ben ik geen liefhebber van actieve subwoofers, maar voor een aanvullende bass zal dit goed kunnen bijdragen

ga je het zelf inbouwen?

Velgen update is goed utgepakt vind ik!
had wel een maatje groter mogen zijn eigenlijk :oops:

Hopelijk kan ik over een paar maandjes mijn zwarte 6n2 Gti naar die van jou parkeren (ben druk bezig met een corrado g60 versnellingsbak)

Ja ik heb hem zelf ingebouwd en dat was eigenlijk een fluitje van een cent en de bekabeling is gemakkelijk en op een goede manier weg te werken.
Ik schrok alleen wel (en mn vrouw nog meer) van de grootte van de sub want hij past namelijk net in de kofferbak :oops: ...

FotoURNDVCJBD-1.jpg


FotoFSJYW88RD-1.jpg


Het geluid is echt perfect en vult het gemis van "body" van de speakers meer dan aan, ik ben wel even bezig geweest met diverse instellingen op de sub en de radio om het gewenste resultaat te krijgen.


18" staat inderdaad (nog) een stuk beterder maar ik vind 17" het matje wat comfort aangaat.

Ik ben benieuwd naar je GTI en nog meer naar zijn prestaties, we zullen dan eens een sprintje trekken :mrgreen:
 
PoloDave zei:
waarom heb je er niet voor gekozen de sub in de dubbele bodem te leggen? past net zo te zien of zie ik dat verkeerd? dan hou je al je normale ruimte over :)
Dat zou een mogelijkheid zijn, moet er wel een speciale bevestiging komen en het nodige piepschuim verwijderd worden en dat vind ik net ff teveel werk.
Een krat bier kan gewoon in de kofferbak dus dat is het belangrijkste :)
 
Alweer een tijdje geleden, maar bevalt de subwoofer nog steeds?

Op het moment zit ik me te verdiepen in de Pioneer TSWX77A en loop tegen een vraag aan over de aansluitingen. Aangezien jij deze ook hebt aangesloten hoop ik dat jij (of iemand anders die het weet) hier een antwoord op kunt geven. In de installatie handleiding (http://docs.pioneer.eu/Manuals/TS_WX77A_TRD1322_manual/GetPDF.ashx) wordt er bij het RCA scenario gesproken over een System Remote Control Input Cord. Is dit een optionele aansluiting of moet deze altijd worden aangesloten?

Ter info, zelf heb ik een Kenwood DNX7260BT en wil de subwoofer dus via RCA aansluiten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!