Peter 6R GTI :UPDATE- FOTO's!

Hallo allemaal,
Even voorstellen ik ben Peter en ik heb 1 februari j.l. eindelijk de auto besteld waar ik al 32jaar lang van droom, namelijk een Polo GTI, ik moet wel bekennen dat het eigenlijk een Golf GTI was waar ik echt van droomde maar dat valt net even buiten de begroting… ;)
Het wordt een 5-deurs daimond back monster met xenon verlichting en de zijruiten achter en achterruit 35 % groen getint, en intern uitgerust met een Pioneer AVIC f3210bt navigatie systeem.
Hier kan je alleen maar vrolijk van worden maar als je dan een levertijd van 22weken hoort is dat gevoel gelijk ietsie minder.
Van de week moest ik bij de dealer zijn en tot mijn grote vreugde hoorde ik de dat de auto in week 11 staat ingepland voor de fabricage en dat de kans groot is dat ik in week 16 kan rijden… :mrgreen: ….eerst zien en dan geloven.

Als ik de auto heb zal ik wat foto’s posten!
 
Re: Peter 6R GTI

Ik begrijp uit sommige reactie's op dit forum dat er mensen zijn waarbij het geduld zwaar op de proef wordt gesteld.
Mijn dealer wist een geval van iemand die een GTI met alle denkbare optie's besteld had in augustus en waarvan de fabricage datum nog steeds niet bekend was.......... :(
 
Re: Peter 6R GTI

Mijn GTI is in week 2 besteld, 17mrt leverdatum. Vorige week brief in de bus van dealer onvtangen met de mededeling levering uitgesteld tot eerste week juni. :evil:

...
 
Re: Peter 6R GTI

Hi Peter,

opties op de GTI:

5drs
getint achter
radio310
bixenon + led
standkachel webasto :lol: :lol:
chip JD(afgesproken dat ik de eerst een maand zonder ga rijden)
.....en nog wat kleine dingetjes.... hehehe

Ik hoop dat ik de auto wel in juni krijg !!!
 
Re: Peter 6R GTI

Hey Ruud,
Het lijkt verdacht veel op mijn configuratie,
5drs
getint achter
Pioneer AVIC F3210BT
bixenon + led

Misschien maken je standkachel de levertijd langer of er is inmiddels ook een brief van de dealer onderweg naar mij :(

Ik hoop het voor je maar eerder mag ook!
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- HIJ IS ER!

HIJ IS ER!
Pakweg 9 weken eerder als beloofd dus helemaal geweldig, bij toeval zag mijn vrouw een vrachtauto vol met auto's met richting de dealer rijden dus ze heeft een paar unieke foto's kunnen maken.
Hier zijn er alvast een paar, excuus voor de kwaliteit maar ze zijn met een mobieltje gemaakt.(Nieuwe foto's toegevoegd)
FotoXJZNZAVVD-1.jpg

FotoGPJN3T6LD-1.jpg

FotoARPW74H8D-1.jpg

FotoKNBXETZVD-1.jpg

FotoLSNNIVI6D-1.jpg

FotoJNPRFBELD-1.jpg
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- HIJ IS ER!

Nice, echt een prachtige bak die nieuwe GTI!!. En 9 weken eerder is natuurlijk helemaal geweldig, ik kreeg mijn polo 9 weken te laat Stick Out Tongue .
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- HIJ IS ER!

Gefeliciteerd met je nieuwe auto !!! :lol: :lol:

Grrrrr.....waarom moet ik dan zo lang wachten, 2 dagen geleden nog climatronic toegevoegd aan de auto, was toch geen probleem volgens de dealer(auto gaat pas in mei in produktie)

...eerste zwarte gti 2010 op dit forum?
Wanneer gaat de auto op kenteken? ...ik ben wel benieuwd naar jou bevindingen..

Veel plezier ermee, rij voorzichtig !
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- HIJ IS ER!

Ik snap ook niet waarom de leverdatum van half juni naar begin april verplaatst is maar waarschijnlijk waren de onderdelen die benodigd waren voor mijn Polo ineens op voorraad ;) .
Ik wilde 3weken na mijn aankoop nog een wijziging doorvoeren maar dat kon toen niet meer omdat de auto toen al ingepland was, nadeel dat ik nu nog mijn "wijziging" (17 of 18" detroits) alsnog moet doorvoeren dus dat kost weer geld extra.
Maar ik snap de frustratie van een ieder want ik toen ik in eerste instantie een levertijd van 18/19 weken hoorde wilde werd ik ook gek!

@Ruud: eerste zwarte gti 2010 op dit forum?

Nee volgens mij is er al een zwarte GTI op het forum, dus waarschijnlijk is dit de tweede.
Morgen ga ik nog even bij de dealer langs en dan zal ik wel wat horen over de aflevering, er moet nog een navigatie ingebouwd worden en ik verwacht nog wel een poetsbeurt, er staan trouwens heel veel nieuwe auto's bij mijn dealer op het achtererf dus misschien duurt het nog een weekje.
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- HIJ IS ER!

Buurman,
Gefeliciteerd met je schitterende GTI.
Heb hem gister even goed bewonderd, en moet zeggen... Echt een gaaf bakkie!

Nu hopen dat de vogels hem met rust laten, want het is hier vaak raak met steentjes die ze vanuit de boom laten vallen.
 
Re: Peter 6R GTI :UPDATE- HIJ IS ER!

Coolkast zei:
Buurman,
Gefeliciteerd met je schitterende GTI.
Heb hem gister even goed bewonderd, en moet zeggen... Echt een gaaf bakkie!

Nu hopen dat de vogels hem met rust laten, want het is hier vaak raak met steentjes die ze vanuit de boom laten vallen.

Hey Buur jij ook hier! :mrgreen:

Ja bedankt en ik hoop inderdaad dat die zwarte vogels mijn polo mijden met "dakkie en ruitje tik", jij woont wel op een mooie hoogte om ze met een buks voorgoed het zwijgen op te leggen :cool:

Snowdude zei:
Super zeg...ik moet nog wachten tot half aug :(

Eigen schuld dan moet maar niet zoveel opties nemen Big Grin
Ik moest in eerste instantie wachten tot week 22 en dat werd week14 dus misschien wordt je nog blij verrast....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!