Peter 6R GTI :UPDATE- FOTO's!

b0rrel zei:
Alweer een tijdje geleden, maar bevalt de subwoofer nog steeds?

Op het moment zit ik me te verdiepen in de Pioneer TSWX77A en loop tegen een vraag aan over de aansluitingen. Aangezien jij deze ook hebt aangesloten hoop ik dat jij (of iemand anders die het weet) hier een antwoord op kunt geven. In de installatie handleiding (http://docs.pioneer.eu/Manuals/TS_WX77A_TRD1322_manual/GetPDF.ashx) wordt er bij het RCA scenario gesproken over een System Remote Control Input Cord. Is dit een optionele aansluiting of moet deze altijd worden aangesloten?
]

Ik heb de RCA methode toegepast want die aansluiting zit ook op m'n navigatiesysteem (Pioneer avic f320) verder dient het System Remote Control Input Cord om de sub aan te zetten wanneer je je navigatie systeem aan zet. Je sub krijgt een aparte gezekerde voeding van je accu en deze wordt geschakeld via een relais in de sub , aangestuurd door het System Remote Control Input Cord.
je zet dus een stuursignaal op dit relais met een zogenaamde geschakelde voeding vanuit je navigatiesysteem, ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Verder ben nog steeds tevreden over de prestaties van de sub met het volume een beetje open laat je de achterruit trillen :mrgreen:
 
Thanks voor je reactie, had zelf inderdaad ook toch nog iets gevonden over dat System Remote Control, iets met kabel die speciaal bedoeld is voor antenne motor en andere zaken die op "ON" moeten als de radio aan gaat.

Subwoofer is in elk geval besteld (wat een prijsverschillen overal), dus hopelijk snel binnen. Mochten daar nog problemen mee zijn meldt ik me hier wel weer ;).
 
QUOTE=Coolkast;95700]buurman, ik heb gister nog even een foto geschoten (telefoon kwaliteit) van onze polo GTi-T 's
Leuk joh en rijd die snelle bak nu al van je?


Tijd dat die van jou ook lager gaat! Het lijkt wel een cross met een GTI grille erin :)

Nou Bas laat ik dat maar niet doen ik heb nu al moeite met uitstappen :) en daarnaast ben ik niet zo'n liefhebber van verlagen..
 
Ik denk (niet beledigend) dat Peter1960 al wat ouder is dan het gemiddelde forumlid hier en vanwege dat feit dus ook wat meer moeite met uitstappen.
En die generatie is ook niet zo van het verlagen maar meer van het zo oem mogelijk houden :confused:
 
Nou mannen van dat uitstappen is een geintje maar inderdaad ik ben een 50er en vind het verlagen van m'n auto niet van toegevoegde waarde behalve als ik alleen op het circuit zou rijden, maar ieder zijn keus toch.
Ben verder hartstikke tevreden met de wegligging van de GTI want je kan er haaks mee de bocht om, dus verlagen laat ik aan jullie over :)
 
Nou mannen van dat uitstappen is een geintje maar inderdaad ik ben een 50er en vind het verlagen van m'n auto niet van toegevoegde waarde behalve als ik alleen op het circuit zou rijden, maar ieder zijn keus toch.
Ben verder hartstikke tevreden met de wegligging van de GTI want je kan er haaks mee de bocht om, dus verlagen laat ik aan jullie over :)
Haha Peter, ik herken mezelf hier helemaal in....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!