Peppergrey's 6r
Peppergrey's 6r

Peppergrey's 6r

Volkswagen Polo 6R Highline
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6R
Kleur
Peppergrey
Bouwjaar
2010
Weinig updates de laatste tijd.. Beetje druk met andere dingen.
Laatste update is een nieuwe kentekenhouder, omdat iemand tegen mijn oude was aangeredeno_O
Uiteraard geen briefje of iets dergelijks..
2l3e0rfkeigzi.jpeg


Gelukkig was het alleen de kentekenhouder, wat best knap is, en had ik eindelijk een goede reden om een reclame-loze kentekenhouder aan te schaffen! :mrgreen:

De kentekenplaat zit er nu strakker in, waardoor hij minder trilt als de helix zijn werk doet. Geluk bij ongeluk? Stick Out Tongue


Heb nog wel een tip voor een ieder;
Tijdje terug had ik veel last van een doffe ondergril.
ppipln3q34d.jpg

Daar smeerde ik regelmatig van die "glans middeltjes" op, wat er na 2-3 regenbuien/wasbeurten weer af was. Dus was ik op zoek gegaan naar een ander middel en toen kwam ik "Polytrol" tegen. Dit spul is echt een aanrader! Heb het er nu opgesmeerd en heb er al maanden geen last meer van, zelfs na al dat slechte weer ziet het er nu nog steeds goed uit. Mocht je daar vragen over hebben, PM maar dan help ik je wel verder!;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Als je de VW helix sub bedoeld, dan wel. (uitgezonderd die voor de up!)
En je moet even kijken of hij past op je huidige radio, dan moet het allemaal geen probleem zijn.
Vergeet hem niet in te stellen op het programma van de Golf, anders komt hij minder tot zijn recht;)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Als je de VW helix sub bedoeld, dan wel. (uitgezonderd die voor de up!)
En je moet even kijken of hij past op je huidige radio, dan moet het allemaal geen probleem zijn.
Vergeet hem niet in te stellen op het programma van de Golf, anders komt hij minder tot zijn recht;)
Komt in een golf variant facelift met discover media scherm. Gewoon origineel, dus denk dat het met originele kabels gewoon moet passen.

Bedankt en prettige dagen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!