[Peiling] Kerstvakantie meet 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,865
4
8,081
283
Hoi liefste mede forumleden!

Een kleine interesse peiling voor een meet aan het eind van het jaar (2e week december of 1e week januari).

Te overleggen/beslissen:
- Locatie

Ergens relatief centraal in het land, randje Randstad? Of hebben we het het liefst in de rust van het 'platteland?'

- Datum/tijdstip

Het is waarschijnlijk voor iedereen een drukke tijd met familie, vrienden, wintersport en lekker op de bank hangen met de vriendin, vrouw en/of kids.

Kortom, denk even mee, dan kunnen we vanaf volgend weekend bijvoorbeeld een inschrijving doen? :)
 
Haha tussen de koeien.. Dan moeten we met zn allen met "cross" polos komen Stick Out Tongue

Hey dit is een goed idee michel, lijkt me heel erg leuk..
Zelf kies ik voor ergens centraal in NL.. Misschien is het handig om eerst te kijken hoeveel mensem er komen en dan waar vandaan? En dan een tussen locatie kiezen zodat het voor bijna iedereen even ver rijden is..?

Ik voel me aangesproken..... Nee ghahahhaha rustig plekkie lijkt mij ook wel okey.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!