Voorstellen Peet_B

Peet_B

Bekend lid
Spritmonitor.de
328
234
72
Hoi allemaal,

Een aantal van jullie hebben mij waarschijnlijk al eens ergens op zien reageren, maar ik vond het toch eens tijd worden om mezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Peet, en ik kom uit het mooie Zuid-Limburg. Ik ben 23 en woon en studeer in 's Hertogenbosch. Het afgelopen jaar heb ik een Volvo XC60 T5 als "leenauto" gehad, maar na een letterlijk leeggezopen portemonnee was het tijd voor een eigen autootje. Voor mijn bijbaantje rijd ik redelijk veel in Polo's (voornamelijk 6C en AW's) en dat maakte de keuze voor een eigen eerste auto redelijk makkelijk.

Sinds een week of 4 ben ik de trotse eigenaar van dit blauwe "scheurijzer", maar met 69pk trek je niet bepaald de klinkers uit de straat.
IMG_7061.JPG
IMG_3101.JPG
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: abe0708 en FFA
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!