Pech met het verwijderen van de plak-letters/cijfers

dann

Actief lid
160
41
37
Denk je dat je de plakcijfers (1.4) op de achterklep goed heb verwijderd zonder dat er lijm resten achter blijven of dat je de blanken lak mee trekt, zie je tot je verbazing dat er een streep is getrokken in je lak om aan te geven waar de cijfers moesten komen, (ik weet niet of de diepe kras te zien is op de foto)
grr.

11741125_913048675422027_6142171161640928537_o.jpg

11705708_913048672088694_1268723663520656534_o.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Probeer eens met wat polijst. Ik had iets vergelijkbaars, maar was met polijst goed weg gewerkt.
Zolang je niet duidelijk met je nagel erachter kan blijven hangen, is de schade niet al te hoog.
 
ik heb het gepolijst, maar deze kras is te voelen met je nagel, ik heb altijd vernomen, als je een kras met je nagel voelt krijg je die moeilijk weg gepolijst

ik wilde de letters van "POLO" ook verwijderen... maar nu ben ik er anders over aan het denken, wie weet heb ik dan nog een kras wat zichtbaar is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
ik heb het gepolijst, maar deze kras is te voelen met je nagel, ik heb altijd vernomen, als je een kras met je nagel voelt krijg je die moeilijk weg gepolijst

ik wilde de letters van "POLO" ook verwijderen... maar nu ben ik er anders over aan het denken, wie weet heb ik dan nog een kras wat zichtbaar is

Klopt, wanneer je met je nagel erachter blijft hangen, is polijst al niet meer voldoende.
In dit geval zijn er een paar mogelijkheden; Lakstift of na laten kijken bij een schadereparatie bedrijf.

Of wacht even tot er meer mensen een andere tip hebben hier.
 
Heb de mijne verwijderd met behulp van nylon (vis) draad.
achter de letters langs bewegen in de tape en restjes verwijderd met gewone was voor vuilresten.
prima resultaat zonder krassen.
 
Volkswagen  6c 2016  1.2 tsi 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
ik heb niks scherps gebruikt, alleen een föhn, natte doek en me eigen vingers maar die zijn niet zo scherp hahaha.... ik meende ook dat ze een soort van mal gebruiken om de letters te plakken, dan vraag ik me af waar de kras vandaan komt?
maar ik heb een spuiterij gevonden hier vlak bij mij (Heerlen, Petan) die vraagt zich 200 euro om de hele achterklep glad te maken (incl. het verwijderen van de WV logo), behalve het handvat dan;)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!