Pech langs de weg

Gisteren op de ring van Amsterdam gingen bijna alle lampjes branden, EPC ook, en de auto begon hevig te schokken. Langs de kant gezet en de Wegenwacht gebeld, weggesleept en bij een servicepost geholpen. Wat bleek: de derde bougiekabel was doorgesleten, waardoor de auto op 3 cilinders ging draaien. Schijnt een VAG kwaaltje te zijn. Moet nu een hele nieuwe set laten plaatsen, maar goed, heb nog garantie.
 
Update:
De dealer waar ik hem heb gekocht zit net iets te ver bij mij vandaan. De set bougieskabels kost 90 euro, en qua bezinekosten zou ik al de helft oprijden. Ik heb wel alleen dealergarantie bij deze dealer, maar ze hebben aangeboden om de reparatie bij de VW dealer bij mij in de buurt te bekostigen. Netjes, Volkswagen!
 
Nou ik snap niet als je garantie hebt, wat het dan uitmaakt bij welke dealer jij je auto brengt.. Een vw dealer is toch een vw dealer?

Verstuurd van mijn Lenovo K910
Als je geen Das Welt of fabrieksgarantie hebt dan moet je bij de dealer terecht waar je het gekocht hebt in principe.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!