Voorstellen pauluspaulusma - 1.2 TDI 2010 - Voorstel + Vraag

Hallo mede-polo eigenaren,

Mijn naam is Paulus en ik ben 23 lentes jong.
Ik ben woonachtig in Friesland en loop sinds 7 weken stage in Hilversum.
Hiervoor had ik een auto nodig, en je raad het al, dit is een polo geworden.
Ik heb de polo 8 weken geleden gekocht met 204.xxx kilometer, en vandaag de dag staat er 213.xxx op.

In deze weken heb ik een aantal aanpassingen gedaan:
-RCD 330 geïnstalleerd.
-All season banden + Buenos Aires velgen eronder gemonteerd.
-Een hoedeplank aangeschaft, want deze had ik niet gekregen bij de aanschaf van de auto.Stick Out Tongue
-Dynamische knipperlichten in de spiegels gezet (hier zometeen meer over).

Hiernaast heb ik, samen met mijn vader de distributieriem vervangen. Dit scheelde mij een aardig zakcentje, als arme student.

Hierbij een fotootje van mijn mooie polootje :)

IMG_5360.jpeg

Okey dit was mijn voorstelronde, ik val gelijk met de deur in huis:.

Deze week heb ik mijn dynamische knipperlichten geplaatst (van aliexpress, https://bit.ly/3lrmzgl )
Op het eerste gezicht zien ze er top uit, maar soms (vaak), wanneer de motor aan is, gaan deze 2x achter elkaar aan, in plaats van gewoon 1 keer.
Hierbij een video van de auto van mijn collega, hij heeft ook deze besteld en heeft hetzelfde probleem.
Video: https://streamable.com/4y3fbi
Daarnaast zie ik aan de binnenkant niet meer dat mijn knipperlicht aanstaat.

Ik heb de verkoper een berichtje gestuurd, en die geeft aan wanneer ik deze eruit haal, en kapot breek, ik nieuwen krijg?!?!
Ik ben alleen bang dat dit niet gaat helpen

Heeft iemand hier ervaring mee? of heeft iemand een alternatief? Anders zet ik lekker de originelen er weer in.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Hallo mede-polo eigenaren,

Mijn naam is Paulus en ik ben 23 lentes jong.
Ik ben woonachtig in Friesland en loop sinds 7 weken stage in Hilversum.
Hiervoor had ik een auto nodig, en je raad het al, dit is een polo geworden.
Ik heb de polo 8 weken geleden gekocht met 204.xxx kilometer, en vandaag de dag staat er 213.xxx op.

In deze weken heb ik een aantal aanpassingen gedaan:
-RCD 330 geïnstalleerd.
-All season banden + Buenos Aires velgen eronder gemonteerd.
-Een hoedeplank aangeschaft, want deze had ik niet gekregen bij de aanschaf van de auto.Stick Out Tongue
-Dynamische knipperlichten in de spiegels gezet (hier zometeen meer over).

Hiernaast heb ik, samen met mijn vader de distributieriem vervangen. Dit scheelde mij een aardig zakcentje, als arme student.

Hierbij een fotootje van mijn mooie polootje :)

IMG_5360.jpeg

Okey dit was mijn voorstelronde, ik val gelijk met de deur in huis:.

Deze week heb ik mijn dynamische knipperlichten geplaatst (van aliexpress, https://bit.ly/3lrmzgl )
Op het eerste gezicht zien ze er top uit, maar soms (vaak), wanneer de motor aan is, gaan deze 2x achter elkaar aan, in plaats van gewoon 1 keer.
Hierbij een video van de auto van mijn collega, hij heeft ook deze besteld en heeft hetzelfde probleem.
Video: https://streamable.com/4y3fbi
Daarnaast zie ik aan de binnenkant niet meer dat mijn knipperlicht aanstaat.

Ik heb de verkoper een berichtje gestuurd, en die geeft aan wanneer ik deze eruit haal, en kapot breek, ik nieuwen krijg?!?!
Ik ben alleen bang dat dit niet gaat helpen

Heeft iemand hier ervaring mee? of heeft iemand een alternatief? Anders zet ik lekker de originelen er weer in.
Welkom.

Het niet kunnen zien dat hij aanstaat aan de binnenkant is een algemeen bekend feit bij deze knippers, heb ik ook. Je zal ermee moeten leven, of je originele knippers terugstoppen.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511 en pauluspaulusma
Welkom! Precies de reden dat ik met mijn originele knippers rij. Vind het fijn ze te zien in mijn spiegels!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Welkom

Misschien verhoogde spanning op het draad, Motor draait dus meer spanning? Al hoewel, volgens mij regelt de BCM een strakke spanning op je knipperlichten..
Of misschien de ledjes? Niet genoeg weerstand. Gewoon een paar gokken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!