Past dit?

patsus

Actief lid
122
35
34
Hoi
Ik kan en setje ATP velgen overnemen met de volgende specificaties.
5x100
E.T. 48
Naafdiameter 54.1
17 Inch
215x40x17

Ben sowieso opzoek naar en set velgen, alleen die naafdiameter.....en de E.T waarde loop ik tegen aan.

groet
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
de naaf is te krap dus die past niet.
Krijg je ze er dus niet op. moet 57,1 mm zijn.
en de et zou ergens tussen 35 en 42mm moeten zijn.
nu komt die te veel naar buiten, en slijten je lagers meer, en steken ze te veel uit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: patsus
de naaf is te krap dus die past niet.
Krijg je ze er dus niet op. moet 57,1 mm zijn.
en de et zou ergens tussen 35 en 42mm moeten zijn.
nu komt die te veel naar buiten, en slijten je lagers meer, en steken ze te veel uit.

Top! bedankt! dan laat ik deze schieten, dus naaf altijd 57.1 mm, en de et waarde las ik al iets van dat er en verschil van 5 tussen in mag zitten....dus rond de 35 a 42.
Dan moet het goed zijn toch
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
De naaf zal niet passen. 54.1mm vind ik ook maar een rare maat voor een naaf diameter overigens...
Verder zal et48 verder naar binnen vallen dat de meeste oem velgen. Dit valt eventueel op te lossen met spacers.
De naaf zou je eventueel ook uit kunnen laten draaien maar ik weet niet of je het dat waard vind.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
  • Leuk
Waarderingen: patsus
Nee, heb ze laten schieten, wil iets oems achtig, boavista's zou ook kunnen, maar kom ik weinig tegen, zwart of grijs word het sowieso.
En nu twijfelend over schroefsetje van TA of AP, of alleen veren....
Keuzes...keuzes!:(:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!