Past deze radio op een 6r(evt met verloopstekker)?

H11

Bekend lid
559
1
128
57
Vandaag wilde ik een radio kopen, maar de aansluitingen pasten niet.

dacht dat het plug and play was net als bij de rcd330, maar helaas is de aansluiting anders.

De laatste foto van de stekker is van mijn polo en de ene laatste van het media systeem en die kwamen dus niet overeen/pasten niet.

Is dit een kwestie van een verloop stekker of werkt dit überhaupt niet?

Mediasysteem zelf komt uit een caddy 2016.
 

Bijlagen

  • IMG_1160.png
    IMG_1160.png
    3 MB · Weergaven: 32
  • IMG_1161.png
    IMG_1161.png
    2.9 MB · Weergaven: 31
  • IMG_1157.jpeg
    IMG_1157.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 31
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
In de zin van uitgezet worden, een verloop kabel en vcds evt?
CP moet je online via ODIS eraf laten halen of je unit laten 'hacken'. Voor beide weet ik niet of dat mogelijk is. Ik weet niet of deze radios gekraakt zijn. En CP... omdat jouw VIN/auto nooit CP heeft gehad heeft je teller waarschijnlijk geen CP master en je VIN zelf gaat de Geko server ook een 'computer says no' voor geven. Maar proberen kan altijd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!