Parabolica 17'' Coaten in hoogglans zwart

Beste Polo rijders,

Ik heb een vraag, ik wil Parabolica wielen onder mn polo 6r GTI gooien nu heb een een site gevonden die me betrouwbaar enz lijkt, en geen idee of het goede wielen zijn qua sterkte enz.

www.rnsparts.nl



Dit is de site wat zeggen jullie ervan en wat zeggen jullie van deze wielen doen of niet.

Ze worden volledig in ontlak bad gedaan en daarna gecoat in hoogglans zwart

Ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: black_gti_6c
Beste Polo rijders,

Ik heb een vraag, ik wil Parabolica wielen onder mn polo 6r GTI gooien nu heb een een site gevonden die me betrouwbaar enz lijkt, en geen idee of het goede wielen zijn qua sterkte enz.

www.rnsparts.nl



Dit is de site wat zeggen jullie ervan en wat zeggen jullie van deze wielen doen of niet.

Ze worden volledig in ontlak bad gedaan en daarna gecoat in hoogglans zwart

Ben benieuwd
Kunt online natuurlijk altijd even de naam googelen en de reviews bekijken en hun natuurlijk ook even bellen, het zijn wel originele velgen ( zitten ook onder mijn gti 6c 1.8 ) en als je er zelf een goed gevoel bij hebt gewoon doen. Ik ben ook van plan om ze hoog glans zwart, matt zwart of matt donker grijs te laten maken maar daar ben ik nog niet over uit :)

Succes !
 
Volkswagen  Polo GTI 6c  1.8 Turbo 192PK 
Kunt online natuurlijk altijd even de naam googelen en de reviews bekijken en hun natuurlijk ook even bellen, het zijn wel originele velgen ( zitten ook onder mijn gti 6c 1.8 ) en als je er zelf een goed gevoel bij hebt gewoon doen. Ik ben ook van plan om ze hoog glans zwart, matt zwart of matt donker grijs te laten maken maar daar ben ik nog niet over uit :)

Succes !
Ja ik zit ook te twijfelen qua kleur denk hoogglans mochten andere mensen ideeën hebben zie k deze graag.

Dit is mn polo GTI hij is full black en er komt nog een diffuser op enz
 

Bijlagen

  • Point Blur_Jan172021_210415.jpg
    Point Blur_Jan172021_210415.jpg
    132.8 KB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob en black_gti_6c
Ja ik zit ook te twijfelen qua kleur denk hoogglans mochten andere mensen ideeën hebben zie k deze graag.

Dit is mn polo GTI hij is full black en er komt nog een diffuser op enz
in jou geval zou ik zeker voor hoogglans zwart kiezen dat staat het hardste onder jou auto, zeker hoe hij er nu bij staat ;)

Over de diffuser... welke ga je monteren ? maxton design of oettenger ? ( ook in hoog glans zwart doen !! )
 
Volkswagen  Polo GTI 6c  1.8 Turbo 192PK 
Beste Polo rijders,

Ik heb een vraag, ik wil Parabolica wielen onder mn polo 6r GTI gooien nu heb een een site gevonden die me betrouwbaar enz lijkt, en geen idee of het goede wielen zijn qua sterkte enz.

www.rnsparts.nl



Dit is de site wat zeggen jullie ervan en wat zeggen jullie van deze wielen doen of niet.

Ze worden volledig in ontlak bad gedaan en daarna gecoat in hoogglans zwart

Ben benieuwd
Houdt er rekening mee dat dit wel replica's zijn.

Als je dit niet erg vindt en toch twijfelt over het bedrijf, dan kan je ook op marktplaats kijken. Hier worden de replica's ook aangeboden dacht ik.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: black_gti_6c
Beste Polo rijders,

Ik heb een vraag, ik wil Parabolica wielen onder mn polo 6r GTI gooien nu heb een een site gevonden die me betrouwbaar enz lijkt, en geen idee of het goede wielen zijn qua sterkte enz.

www.rnsparts.nl



Dit is de site wat zeggen jullie ervan en wat zeggen jullie van deze wielen doen of niet.

Ze worden volledig in ontlak bad gedaan en daarna gecoat in hoogglans zwart

Ben benieuwd


Jammer dat de verkoper bij fabrikant VW zet... Dit is imitatie. Is niks mis
mee, heb ik zelf ook en bevalt goed maar ben daar wel eerlijk over.
 
Houdt er rekening mee dat dit wel replica's zijn.

Als je dit niet erg vindt en toch twijfelt over het bedrijf, dan kan je ook op marktplaats kijken. Hier worden de replica's ook aangeb
Vind het eerlijk gezegd wel zonde als je ze helemaal zwart spuit. Juist op
een zwarte Polo is het grijze accent op de velg zo mooi !Polo zpoks.jpg
Klopt inderdaad... bij de mijne zitten ze er ook onder en ben er nog niet over uit of ik ze laat poedercoaten, origineel laat of misschien zelfs wel een hele andere set van bijv OZ, enkei of bbs etc. eronder gooi. Desondanks blijven het wel hele dikke velgen
 
Volkswagen  Polo GTI 6c  1.8 Turbo 192PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!