Panoramadak Polo 6r

@polofreak

Ger heb net nieuwe zaagblaadjes in mijn decoupeerzaag gezet. Zaterdag een uur of 10? Wordt lekker weer en mocht het niet lukken heb ik een koker siliconen kit om het terug te kitten![/quote]
Sounds like a plan:)
 
Ik had destijds voor mn Lupo gekeken om een webasto dakje in te bouwen. Helaas is hier nooit van gekomen. Indien je dit echt wilt, zou ik contact opzoeken met 1 van de dealers van Webasto. Hun kunnen je aanraden en een offerte uitbrengen voor het plaatsen van dit dakje.

Wat je ook kan doen is bij Webasto zelf kijken voor een dakje. Bijvoorbeeld zoiets: http://www.webasto.com/products-and-mar ... /8464.html

P.s. Ik heb er wel spijt van dat ik niet bij de bestelling meteen een panorama dakje in heb laten zitten. Had 1 dag ervoor in een cooper gereden en dat maakte zo een geruis dat ik er van af was gestapt. :cry:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!