Panoramadak Polo 6r

informeer even bij de dealer i.v.m. de dakspanten. Deze moet waarschijnlijk verplaatst worden om de stevigheid van de auto te waarborgen. Deze operatie is wel wat ingrijpender, maar niet onmogelijk.

Natuurlijk wel erg mooi om in de polo te hebben! Succes..
 
Jorg zei:
informeer even bij de dealer i.v.m. de dakspanten. Deze moet waarschijnlijk verplaatst worden om de stevigheid van de auto te waarborgen. Deze operatie is wel wat ingrijpender, maar niet onmogelijk.

Natuurlijk wel erg mooi om in de polo te hebben! Succes..

Zouden ze daar fabriekaf al geen rekening mee gehouden hebben?
 
PoloDave zei:
valt mee kwa stevigheid denk ik, het staat zelfs op de VW site als achteraf-optie.. Denk niet dat VW daar complete structurele verbouwingen neer gaat zetten Stick Out Tongue

Het dakraam wat op de VW site staat is volgens mij een ander eenvoudiger dakraam.. :roll:
 
Je moet toch goed kijken hoe de randen zijn van de auto van welke het eruit komt.. Alleen maar met snijden van je dak ben je er niet denk ik, want het moet ergens op 'rusten'. Dus het kan zijn dat je het wat kleiner moet snijden (omdat je meer plaatwerk nodig hebt) en de randen precies moet afwerken zoals origineel..

Misschien is zelfs de beste oplossong om er compleet een nieuwe dakplaat bestemd voor Panaorma Dak erop te lassen en spuiten..

Ben bang dat het meer werk is dan he lijkt.
 
Het lijkt er sowieso op dat het dak tot op de achterspoiler doorloopt? Zou het een origineel vag onderdeel zijn dan? Duits ofzo. Ik weet van Enzo dat het een goed bdrijf schijnt te zijn en ze zeggen dat het een origineel onderdeel is.
 
Ik zou gewoon gaan zagen en als het niet lukt dan verder zagen zodat je eerste polo cabrio hebt! :mrgreen:

Ik denk dat het inderdaad tegenvalt om het panoramadak erin te zetten, ik heb zelf zo'n dak en het panoramadak begint al bij de bovenkant van je voorruit. Zal ook een nieuwe binnenhemel in moeten met de bediening van het dak.
Ik zou het niet doen gezien het feit dat als je eenmaal de zaag in het dak hebt gezet, je niet meer terug kan als het toch niet blijkt te lukken.
 
Het kan maar dan moet je zorgen dat je een nieuw dak besteld bij de dealer voor een polo met panorama dak. Die erin lassen en spuiten


En zorg dat je de binnenhemel en bediening ook erbij hebt.
 
Bas zei:
Het kan maar dan moet je zorgen dat je een nieuw dak besteld bij de dealer voor een polo met panorama dak. Die erin lassen en spuiten


En zorg dat je de binnenhemel en bediening ook erbij hebt.

Bas durf je het aan bij mijn polo ik durf wel een gokje te wagen ;)

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!