Pablo's 6c 1.8 GTI

Nogsteeds geen plan vanuit de laadpalen leverancier voor het plaatsen van de laadpaal.

Heb de auto maar even op hold gezet, zonder paal hoef ik hem niet :joycat:

Wordt een moonstone Grey ID-4 pro business advantage. De id-4&5 zijn niet meer te bestellen, dus het was goed speuren naar een mooie voorraad auto. Wilde eerst een zwarte id-5, de gene die top was had een plastic stuur <- wtf!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: daan5070 en Brambk98
Yep, helaas is het wel echt waar!

Ik kon niet meer zien hoe hard de auto reed, hoe vol de accu was, acc, lane assist, parkeercamera en de keyless entry deden het ook niet.
Dusja...

Vervolgens bel je de VW mobility, waar 2 mensen melden; 'ja meneer, wij kunnen u hier niet voor helpen, u kunt gewoon autorijden. U doet gewoon google maps aan, dan ziet u hoe snel u rijd, we zien u morgenochtend wel bij de dealer tot ziens! Uuhh okay? Waarop na contact met de leasemaatschappij, ze juist aangeven dat dit verboden is, het is ten allertijden verplicht om te kunnen zien hoe hard je rijdt. Los van het feit dat de acculading onbekend is en de lane assist zijn eigen wil had.

volkswagen, DAS AUTO.

Vanuit de leasemaatschappij heb ik nu een vervangende T-Roc 1,0 handgeschakeld meegekregen, prima wagen ter overbrugging, handbak is wel wat minder tof in alle files, maar okay! De ID staat nu bij POUW Harderwijk, welke aangaf "ja, we hebben geen idee wanneer we tijd hebben voor uw auto, we komen hier t.z.t. op terug"

Wordt vervolgt.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Verdrietig
Waarderingen: @MK6.Polo.GTI_
Ik denk dat we de handdoek in de ring moeten gooien en al die overbodige software troep moeten verbannen. In Rusland rijdt mijn ouwe vertrouwde DAF euro 3 nog probleemloos rond. Nieuwe auto's geven de meeste storingen vanwege de overmatige aanwezigheid van hulpsystemen die hulp moeten bieden aan andere hulpsystemen.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!